Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Гальмівні диски RENAULT

Гальмівний диск перед. Lacetti 05- (256x24) (CD7257V)

Гальмівний диск перед. Lacetti 05- (256x24) (CD7257V)

Виробник: BREMSI

Артикул: CD7257V

Код товару: 52597-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 4шт.

1 268грн

Диск гальмівний (передній) VW T5/Multivan V 03-15/Touareg 02-10 (307.5x29.5) (с покр.) (вент) (23-0773C)

Диск гальмівний (передній) VW T5/Multivan V 03-15/Touareg 02-10 (307.5x29.5) (с покр.) (вент) (23-0773C)

Виробник: METELLI

Артикул: 23-0773C

Код товару: 85809-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 2шт.

2 561грн

Диск гальмівний (передний) VW T5 (308x29.5) (с покрытием) (вентилируемый) (600.3223.20)

Диск гальмівний (передний) VW T5 (308x29.5) (с покрытием) (вентилируемый) (600.3223.20)

Виробник: ZIMMERMANN

Артикул: 600.3223.20

Код товару: 80817-06

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 2шт.

2 482грн

Тормозной диск TRW DF1013

Тормозной диск TRW DF1013

Виробник: TRW

Артикул: DF1013

Код товару: 20892-03

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 4шт.

807грн

Показано з 1 по 4 із 4 (всього сторінок: 1)

Оскільки гальмівні диски є елементами гальмівної системи автомобіля, найбільш схильними до високих навантажень, їх якість і конструкція мають вирішальне значення для функціонування гальм. На ефективність гальм багато в чому впливає однорідність матеріалу, з якого виготовлені диски, та їх геометрична форма. Під час гальмування енергія, що виділяється під час цього процесу, передається гальмівним дискам, звідки вона передається у довкілля. Гальмівні диски можуть нагріватися до 800 градусів за Цельсієм. Щоб гальма працювали при наступному гальмуванні, необхідно швидко охолонути. Інакше кажучи, тепло має ефективно відводитися від зони тертя.

Якість гальмівних дисків


Через велике значення безпеки якість гальмівних дисків дуже ретельно перевіряється у процесі виробництва. З цієї причини вони зазнають великої кількості випробувань. Диски пристосовані до властивостей фрикційних накладок. Після виливки їх піддають рентгенологічному дослідженню. Його мета – виявити можливі дефекти матеріалу. Після завершення обробки перевіряються розміри, розподіл твердості, форма, паралельність поверхонь тертя та шорсткість поверхонь тертя. Допустиме відхилення паралельності поверхонь тертя - десять мікрометрів. Максимальна шорсткість поверхонь тертя не повинна перевищувати одну і дві десяті мікрометри. Такі високі вимоги є невипадковими. Це основа безпеки під час експлуатації автомобіля.

Заміна гальмівних дисків


Тріщини, іржа, борозенки на диску та занадто тонкий метал можуть призвести до небезпечних ситуацій. Диски не надто стійкі до ударів. Через знос дисків їх слід замінювати після двох-трьох замін фрикційних елементів. Це запобігає впливу іржі та зниження фрикційних властивостей. Якщо автомобіль не використовується більше тижня, це може призвести до електрохімічної корозії між фрикційними елементами та диском. Це може викликати про ознаки простою, тобто. зміна матеріалу на глибину до кількох міліметрів. Це явище виникає в результаті дії води, у тому числі водяної пари, яка стає електролітом. Його дія посилюється наявністю солі. Гальмівні диски слід замінити, у тому числі, і при виявленні ознак простою.

Запрошуємо купити гальмівні диски на сайті нашого інтернет-магазину. У нас вигідні ціни та швидка доставка по всій Україні.