Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Маховик

Болт маховика (1197) FEBI BILSTEIN

Болт маховика (1197) FEBI BILSTEIN

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 1197

Код товару: 29382-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

40грн

Болт маховика FEBI BILSTEIN (3162)

Болт маховика FEBI BILSTEIN (3162)

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 3162

Код товару: 27036-03

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

147грн

Болты маховика (к-кт 10 шт) Opel Astra G/Vectra C 2.0DTI (411 0125 10)

Болты маховика (к-кт 10 шт) Opel Astra G/Vectra C 2.0DTI (411 0125 10)

Виробник: LuK

Артикул: 411 0125 10

Код товару: 37507-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

528грн

Болты маховика (к-кт 6 шт) VW Caddy 1.9/2.0TDI 03- (411 0133 10)

Болты маховика (к-кт 6 шт) VW Caddy 1.9/2.0TDI 03- (411 0133 10)

Виробник: LuK

Артикул: 411 0133 10

Код товару: 36756-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

318грн

Болты маховика (к-кт 8 шт) MB Sprinter 2.2-2.7CDI/3.0CDI (411 0147 10)

Болты маховика (к-кт 8 шт) MB Sprinter 2.2-2.7CDI/3.0CDI (411 0147 10)

Виробник: LuK

Артикул: 411 0147 10

Код товару: 37506-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

610грн

Болты маховика (к-кт 8 шт) MB Sprinter OM612/646/M111 2.0-2.7D 95- (411 0160 10)

Болты маховика (к-кт 8 шт) MB Sprinter OM612/646/M111 2.0-2.7D 95- (411 0160 10)

Виробник: LuK

Артикул: 411 0160 10

Код товару: 37505-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

460грн

Болты маховика (к-кт 8 шт) Opel Combo 1.7 CDTI 04- (411 0121 10)

Болты маховика (к-кт 8 шт) Opel Combo 1.7 CDTI 04- (411 0121 10)

Виробник: LuK

Артикул: 411 0121 10

Код товару: 37504-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

302грн

Болты маховика (к-кт 8 шт) VW LT 28-46 2.5TDI 01- (к 415 0135 10) (411 0118 11)

Болты маховика (к-кт 8 шт) VW LT 28-46 2.5TDI 01- (к 415 0135 10) (411 0118 11)

Виробник: LuK

Артикул: 411 0118 11

Код товару: 37503-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

656грн

Болты маховика (к-кт 8 шт) VW LT 28-46 2.5TDI 01- (к 415 0191 10) (411 0133 11)

Болты маховика (к-кт 8 шт) VW LT 28-46 2.5TDI 01- (к 415 0191 10) (411 0133 11)

Виробник: LuK

Артикул: 411 0133 11

Код товару: 37502-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

540грн

Демпфер зчеплення Opel Vectra C 2.2DGi/16V 02-08, 108/114kw (415 0235 10)

Демпфер зчеплення Opel Vectra C 2.2DGi/16V 02-08, 108/114kw (415 0235 10)

Виробник: LuK

Артикул: 415 0235 10

Код товару: 37456-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 4шт.

23 550грн

Демпфер сцепления Audi A3/Skoda Superb/VW Passat 1.8/2.0 TSI/TFSI 04-15 (415 0524 10)

Демпфер сцепления Audi A3/Skoda Superb/VW Passat 1.8/2.0 TSI/TFSI 04-15 (415 0524 10)

Виробник: LuK

Артикул: 415 0524 10

Код товару: 37455-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 2шт.

18 656грн

Демпфер сцепления Audi A3/TT/Seat Leon/Skoda Octavia III/VW Jetta 1.8 12- (415 0726 10)

Демпфер сцепления Audi A3/TT/Seat Leon/Skoda Octavia III/VW Jetta 1.8 12- (415 0726 10)

Виробник: LuK

Артикул: 415 0726 10

Код товару: 37454-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

19 778грн

Демпфер сцепления Audi A3/VW Passat 2.0FSI 03-10 (110kw) (415 0264 10)

Демпфер сцепления Audi A3/VW Passat 2.0FSI 03-10 (110kw) (415 0264 10)

Виробник: LuK

Артикул: 415 0264 10

Код товару: 37453-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

16 827грн

Демпфер сцепления Audi A4/45/A7/Q5/Porsche Macan 08-18 (415 0627 09)

Демпфер сцепления Audi A4/45/A7/Q5/Porsche Macan 08-18 (415 0627 09)

Виробник: LuK

Артикул: 415 0627 09

Код товару: 37452-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

25 911грн

Демпфер сцепления Audi A4/A5 1.8/2.0 TFSI 08-15, CJEB, CAEA, CDNB, CFKA, CAEB, CDNC, CNCD (415 0651 08)

Демпфер сцепления Audi A4/A5 1.8/2.0 TFSI 08-15, CJEB, CAEA, CDNB, CFKA, CAEB, CDNC, CNCD (415 0651 08)

Виробник: LuK

Артикул: 415 0651 08

Код товару: 37451-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

24 389грн

Показано з 1 по 15 із 178 (всього сторінок: 12)

Двомасових маховик або демпфер є невід'ємною частиною трансмісії. Його завдання - гасити вібрації, що виникають при роботі двигуна. Вони дуже різноманітні, що в основному залежить від досягнутої на даний момент швидкості обертання. При низьких значеннях вібрації настільки сильні, що нерухомі частини приводу можуть вдаритися одна об одну, що призведе до їх швидшого зносу і навіть до серйозної поломки. Двомасових, що складається з центрально розташованих маховиків, які обертаються незалежно і передають енергію системі пружин, розташованих по колу одного з них. Результат роботи демпфера- ефективне гасіння вібрації і економія двигуна на низьких оборотах. Завдяки розвантаженню зчеплення двомасових маховик знижує навантаження на привід на низьких швидкостях обертання. що дозволяє знизити витрату палива при збереженні комфорту водіння. На додаток до цього, демпфер знижує знос двигуна, коробки передач та інші компоненти трансмісії.

Як працює двомасових маховик?

Всупереч зовнішнім виглядом конструкція і робота демпфера досить складні, хоча на перший погляд вона схожа на традиційний жорсткий маховик. Як випливає з назви, вони складаються з двох мас. Первинний кріпиться до колінчастого валу і виконує функцію, аналогічну традиційному рішенням. Різниця у внутрішній вторинної масі на загальній осі. Між масами знаходиться гаситель крутильних коливань, що з'єднує обидва диска, що складається з пружин і гнучких дисків. Тут поглинаються напруги, що виникають із-за вібрації компонентів приводу. Кільця, які рухаються до осі, можуть ковзати в обох напрямках на чверть своєї окружності.

Двомасових маховик - чим він відрізняється від традиційного маховика?

Двомасових маховики були створені у відповідь на виклики технічного прогресу. Якщо гіганти автомобільного ринку, такі як Mercedes Benz, Toyota або BMW, роками збирають ці деталі в заводському виконанні, значить, ми маємо справу з оптимальним рішенням, що вимагає правильної експлуатації автомобілів. Збільшення потужності і крутного моменту призвело до зниження терміну служби деталей, схильних до постійного зносу при інтенсивній експлуатації. Найчастіше це відбувається, коли не дотримуються основні правила плавного водіння, коли компоненти піддаються надмірної перевантаження, що може привести до їх поступової деградації. Коли наступні водії виявляють, що їх Fiat, Ford або Subaru потребують ремонту після декількох років експлуатації, вони не можуть бути надто щасливі. Почувши інформацію, що їх «майже нові» машина чекає заміни не тільки двомасових маховика, але і зчеплення, шукають новий демпфер на автомобільному ринку.