Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Умови угоди для користувачів

Умови згоди

Умовні позначення

Інтернет-магазин - сайт, що має адресу в мережі Інтернет http://zapchasti-dnepr.biz.ua

Товар – продукція, представлена на продаж в інтернет-магазині.

Продавець - http://zapchasti-dnepr.biz.ua

Клієнт – зареєстрована в Інтернет магазині або фізична або юридична особа, що розмістила Замовлення.

Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару, запит на купівлю Товару може бути оформлений на сайті, усно або за допомогою мессенджерів.

Служба доставки – третя особа, яка надає за договором із Продавцем послуги з доставки Товарів Клієнтам.

1. Загальні положення

1.1. Ці Умови є публічною офертою відповідно до законодавства України.

1.2. Замовляючи товари через Інтернет-магазин, усно або за допомогою месенджерів, Клієнт погоджується із цими Умовами. Фактом акцепту оферти є натискання кнопки «Купити» на                         останньому етапі оформлення Замовлення, усне підтвердження, якщо замовлення проводилося усно або за допомогою месенджерів.

1.3. Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.

2. Оформлення Замовлення

2.1. Для оформлення Замовлення бажано зареєструватися в Інтернет-магазині, але можливе оформлення замовлення без реєстрації та оплатою за фактом отримання товару.

2.2. Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом під час реєстрації.

2.3. Клієнт зобов'язується не повідомляти третім особам логін та пароль, зазначені під час реєстрації. У разі виникнення у Клієнта підозр щодо безпеки його логіна та пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Клієнт зобов'язується негайно повідомити про це Продавця електронною поштою.

2.4. Замовлення Клієнта може бути оформлене такими способами: прийнято по телефону або оформлено Клієнтом самостійно в Інтернет-магазині. Прийом замовлень телефоном здійснюється з 9:00 до 18:00, прийом замовлень через інтернет-магазин здійснюється цілодобово, але обробка замовлення виконується з 9:00 до 18:00.

2.5. Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту. Зазначена дата залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця та часу, необхідного для обробки Замовлення.

2.6. Якщо Клієнтом оформлено Замовлення на Товар у кількості, що перевищує наявну на складі у Продавця, Продавець інформує про це Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або телефоном, зазначеним Клієнтом при реєстрації. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 5 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати цей Товар із Замовлення.

2.7. Усі інформаційні матеріали, представлені на Сайті, мають довідковий характер і не можуть повною мірою передавати достовірну інформацію про властивості та характеристики Товару, включаючи кольори, розміри та форми. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.

2.8. У разі відсутності замовлених Товарів на складі Продавця, у тому числі з причин, що не залежать від Продавця, Продавець має право анулювати зазначений Товар із Замовлення Клієнта та повідомити про це Клієнта шляхом надсилання електронного повідомлення за адресою, вказаною під час реєстрації або за телефоном.

2.9. У разі анулювання передоплаченого Замовлення сума передоплати повністю повертається Продавцем Клієнту узгодженим сторонами способом.

3. Доставка

3.1 Доставка по м. Дніпро.

Самовивіз із точки видачі м. Дніпро.


Самовивіз із пр.Слобожанський у районі будинку №15 за домовленістю, лише у робочий час.

Доставка товару по м. Дніпро здійснюється службою кур'єрської доставки Нова пошта та Укрпошта. Вартість доставки згідно з тарифами компанії перевізника.

За замовчуванням вантажі, що надсилаються клієнтам транспортною компанією, страхуються на всю вартість товару, якщо Ви не бажаєте страхувати вантаж, вкажіть у примітці до замовлення.

3.2 Доставка по Україні.

Доставка товару по Україні здійснюється службами кур'єрської доставки, такими як: Нова пошта та Укрпошта. АКБ відправляються лише службою кур'єрської доставки Нова пошта. Вартість доставки згідно з тарифами компанії перевізника.

За замовчуванням вантажі, що надсилаються клієнтам транспортною компанією, страхуються на всю вартість товару, якщо Ви не бажаєте страхувати вантаж, вкажіть у примітці до замовлення.

4. Оплата товару

4.1. Ціна товару вказується в Інтернет-магазині.

4.2. Ціна Товару в Інтернет магазині може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку про що покупцю буде повідомлено по телефону.

4.3. Клієнт може оплатити Товар одним із таких способів:

• готівкою при отриманні товару.

• на рахунок у Приват банку.

• на рахунок у Моно банку.

• на сайті за допомогою сервісу прийому платежів WayForPay.

4.4. Оплата провадиться за фактом отримання товару у відділенні компанії Нова пошта та Укрпошта.

4.5. Продавець має право надавати Клієнту знижки на Товар та встановлювати програму бонусів. У вигляді знижок, бонусів, порядок та умови нарахування вказані в Інтернет-магазині та можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.

5. Повернення Товару

5.1. Клієнт має право повернути Товар протягом 14 днів з дня отримання товару, днем отримання товару вважається дата вказана у видатковій накладній переданій покупцю при передачі товару. Повернення Товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару.
Поверненню не підлягають: запасні частини, привезені на замовлення, запчастини електроустаткування (свічки, кришки, електронасоси, електронні блоки, лампочки).

5.2. У разі відмови Клієнта від Товару згідно з п. 5.1 Умов, Продавець повертає йому вартість поверненого Товару. Усі витрати на транспортування Товару відшкодовує Покупець.

5.3. Якщо на момент звернення Клієнта аналогічний товар відсутній у продажу у Продавця, Клієнт має право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу та вимагати повернення сплаченої за вказаний товар грошової суми. Продавець зобов'язаний повернути сплачену за повернений Товар грошову суму протягом 3 днів від дня повернення товару.

5.4. Клієнт може вимагати заміни товару не належної якості.

5.5. У разі відмови Клієнта від договору та пред'явлення вимоги про повернення сплаченої за товар грошової суми вартість Товару підлягає поверненню Клієнту протягом 10 днів з моменту отримання Продавцем письмової заяви Клієнта.

5.6. У разі якщо повернення коштів здійснюється не одночасно з поверненням товару Клієнтом, повернення зазначеної суми здійснюється Продавцем за згодою Клієнта одним із таких способів:

• готівкою за місцем знаходження Продавця;

• шляхом перерахування відповідної суми на рахунок, вказаний Клієнтом.

6. Гарантії та відповідальність

6.1. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Клієнту внаслідок неналежного використання Товарів, замовлених в Інтернет-магазині.

6.2. Продавець має право переуступати або будь-яким іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Клієнтом, третім особам.

6.3. Перед встановленням деталей та/або вузлів на автотранспортний засіб автослюсар зобов'язаний перевірити їх розміри та маркування. При помилці та встановленні на автотранспортний засіб не відповідної запчастини та/або вузла постачальник відповідальності не несе та претензії не приймає.

6.4  Гарантія не надається у таких випадках:


       6.4.1 Коли встановлення деталі проводилось не в автосервісі, а власними силами автовласника.

       6.4.2 Якщо деталь або агрегат був встановлений без заміни суміжних деталей та/або технічних рідин там, де цього вимагає виробник.

       6.4.3 У разі, якщо деталь або агрегат вийшли з ладу або не видають необхідні технічні характеристики по причині використання їх в автомобілі, конструкція або налаштування якого були                      змінені та не відповідають конфігурації та технічнім характеристикам, які були закладені заводомвиробником.

       6.4.4 Якщо деталі використовувалися у важких умовах (наприклад спортивні змагання, бездоріжжя, тощо.)

       6.4.5 У разі, коли пошкодження виробу виникло внаслідок роботи з суміжними деталями, агрегатами або рідинами, які не передбачені заводом виробником.

       6.4.6 Коли деталь або агрегат був встановлений без перевірки справності всіх суміжних деталей та агрегатів, які впливають на їх роботу або мають незадовільний технічний стан.

       6.4.7 Спроби самостійно полагодити виріб або розбирання виробу, який був зібраний виробником, спроба змінити конструкцію деталі.

       6.4.8 У разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту.

       6.4.9 Які вийшли з ладу внаслідок зношування.

       6.4.10 Наявності перегріву, впливу хімічних речовин або механічних пошкоджень, які з’явились внаслідок некоректного монтажу або внаслідок некоректної експлуатації.

       6.4.11 Неправильний монтаж, що призвів до виходу з ладу деталі або агрегату.

       6.4.12 Надання запчастини для розгляду рекламаційного випадку не в комплектності продажу.

       6.4.13 Невикористання всіх деталей з комплекту при монтажі.

       6.4.14 Відсутність підтвердження використання спеціального інструменту там, де для монтажу необхідно його використання і без використання цього інструменту існує реальна можливість                    пошкодити деталі або зробити монтаж невірно. Підтвердженням використання спеціального інструменту може слугувати фото реального інструменту, що використовується в                                  автосервісі.

       6.4.15 Закінчення гарантійного терміну.
       6.4.16 У разі, якщо при заміні компресора та радіатора кондиціонера не було проведено обов’язкове промивання системи кондиціонування, не було замінено фільтр-осушувач та інші                              необхідні компоненти згідно з вимогами виробника, наприклад, розширювальний або дросельний клапан.

       6.4.17 У разі, якщо при монтажі деталей системи кондиціювання або системи охолодження використовувалися ущільнювачі (герметики), які не передбачені виробником для цього вузла.

       6.4.18 Не було придбано та встановлено парне число амортизаторів або пружинних елементів на одну вісь.

       6.4.18 Наявність ознак перевантаження (зміни в геометрії ресори, деформація, руйнування). Встановлені без заміни гумових опор та відбійників.

       6.4.19 Немає результатів перевірки на стендовому обладнанні в разі скарги на демпфируючі властивості амортизаторів та стук.
       6.4.20 Деталі, встановлені без перевірки стану гальмівної системи. Підтвердження задовільного стану дисків, супортів, гідравліки тощо.

       6.4.21 На гальмівні колодки, які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків.

       6.4.22 На компоненти гальмівної системи з ознаками перегріву (що зазнали термічне навантаження внаслідок порушення правил виконання робіт, експлуатації або несправності гальмівної                    системи). На гальмівні диски, що зазнали порушення геометричних параметрів внаслідок різкого перепаду температури поверхні (прикладово: екстрене гальмування перед водяною                    перешкодою).
       6.4.23 Акустичний ефект по типу "писк", який викликаний високочастотними коливаннями компонентів гальмівної системи, частковим приляганням колодки до диска, не вважається                                  рекламаційним випадком без акту перевірки стану всіх складових компонентів гальмівної системи.

6.5 Обов’язкові документи, які повинні супроводжувати продукцію для розгляду рекламаційного випадку

     6.5.1 Правильно заповнений гарантійний талон, якщо він передбачений для групи товарів та/або Торгової Марки.

     6.5.2 Акт виконаних робіт з описом усіх проведених робіт, замінених запчастин та витрачених матеріалів, якщо проводився монтаж деталі.

     6.5.3 Документ про оплату виконаних на СТО робіт.

     6.5.4 Копія накладної або чек, згідно якої продукція була придбана.

     6.5.5 У випадку оформлення рекламації по елементах електричного обладнання, необхідна наявність висновків діагностичного обладнання з відображенням помилки та її описом.

     6.5.6 Фото- відеофіксація, яка може підтвердити наявність рекламаційного випадку і дефект вказаної деталі.

6.6 На деталі, встановлені на автомобілях, що використовуються як таксі (маршрутне таксі), на автомобілях вантажно-пасажирського перевезення – гарантійний термін не може перевищувати          1 місяць або 1 тис. км пробігу.

      Термін гарантії на кожну групу товару повідомляється під час продажу товару, оскільки товар надходить від різних постачальників і з різними гарантійними термінами.
       

7. Конфіденційність та захист персональної інформації

7.1. Під час реєстрації в Інтернет-магазині Клієнт надає таку інформацію:

• прізвище та ім'я Клієнта

• адреса електронної пошти Клієнта

• адреса доставки Товару (у разі замовлення Клієнтом доставки Товару)

• контактний телефон

• пароль та логін

7.2. Продавець використовує інформацію, подану Клієнтом, у таких випадках:

• для реєстрації Клієнта в Інтернет-магазині;

• для виконання своїх зобов'язань перед Клієнтом;

• для аналізу роботи Інтернет-магазину;

• для направлення Клієнту повідомлень рекламно-інформаційного характеру

• для визначення переможця в акціях, які проводять Продавець.

7.3. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Клієнта інформацію. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації агентам та третім особам, які діють на підставі           договору з Продавцем, для виконання зобов'язань перед Клієнтом, та лише в обсязі, необхідному для виконання ними своїх зобов'язань.

7.4. Не вважається порушенням зобов'язань розголошення інформації відповідно до обґрунтованих та застосовних вимог законодавства України.

7.5. Продавець має право використовувати технологію "cookies". “Cookies” не містять конфіденційної інформації та не передаються третім особам.

7.6. Продавець отримує інформацію про ip-адресу відвідувача Інтернет-магазину. Ця інформація не використовується для встановлення особи відвідувача.

7.7. Продавець не несе відповідальності за конфіденційність відомостей, наданих Клієнтом у загальнодоступній формі.

8. Інші умови

8.1. У разі виникнення питань та претензій з боку Клієнта він має звернутися до Продавця, використовуючи контактну інформацію, розміщену в Інтернет-магазині. Усі суперечки сторони намагатимуться вирішити шляхом переговорів.

8.2. Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться в Інтернет-магазині, є власністю Продавця та/або його контрагентів.