Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Радіатор охолодження двигуна LANCIA

Радіатор охолодження Fiat Scudo 1.9D/2.0JTD 96-06 (+AC) (CR 206 000S)

Радіатор охолодження Fiat Scudo 1.9D/2.0JTD 96-06 (+AC) (CR 206 000S)

Виробник: MAHLE

Артикул: CR 206 000S

Код товару: 86087-06

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

2 507грн

Радіатор охолодження Fiat Scudo 1.9D/TD/1.6/2.0i (CR 592 000P)

Радіатор охолодження Fiat Scudo 1.9D/TD/1.6/2.0i (CR 592 000P)

Виробник: MAHLE

Артикул: CR 592 000P

Код товару: 86086-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 6шт.

3 373грн

Радиатор охлаждения Fiat Scudo 1.9D/2.0JTD (58993)

Радиатор охлаждения Fiat Scudo 1.9D/2.0JTD (58993)

Виробник: NRF

Артикул: 58993

Код товару: 31923-05

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

1 569грн

Радиатор охлаждения Fiat Scudo 1.9D/2.0JTD (58993)

Радиатор охлаждения Fiat Scudo 1.9D/2.0JTD (58993)

Виробник: NRF

Артикул: 58993

Код товару: 31276-05

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 3шт.

2 563грн

Радиатор охлаждения Fiat Scudo/Citroen Jumpy 1.9D/TD-2.0 (58958)

Радиатор охлаждения Fiat Scudo/Citroen Jumpy 1.9D/TD-2.0 (58958)

Виробник: NRF

Артикул: 58958

Код товару: 31650-05

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

3 127грн

Показано з 1 по 5 із 5 (всього сторінок: 1)

Радіатор – найважливіший елемент системи охолодження двигуна. Це основний теплообмінник, розташований у передній частині двигуна. Він передає тепло, що виділяється двигуном, у повітря через охолодну рідину. Основне завдання радіатора - ефективно розподіляти тепло, що виділяється двигуном, щоб запобігти його перегріву. Це завдання вирішується переважно за рахунок особливої ​​конструкції радіатора охолодження двигуна.

Конструкція радіатора системи охолодження

 

Конструкція радіатора нагадує сильфон «гармошка», що надає йому великої площі поверхні. Коли гаряча охолодна рідина потрапляє в радіатор, тепло, яке переноситься охолодною рідиною, виходить через стінки радіатора. Рідина повертається у двигун після охолодження у радіаторі. Цей компонент відповідає за підтримку належної ефективності процесу охолодження, що призводить до підтримки оптимальної продуктивності двигуна транспортного засобу.

 

Компоненти подають рідину у допоміжне обладнання, таке як маслоохолоджувач та охолоджувач наддуву повітря (турбіну). Радіатор підтримує тиск охолодної рідини та дегазацію. Він також водонепроникний під тиском теплової системи. Радіатор спроектований таким чином, щоб витримувати вібрацію, скручування, пульсацію тиску в двигуні та корозію через умови експлуатації.

Порада спеціалістів Zapchasti Dnepr

 

Правильний догляд за радіатором охолодження двигуна надзвичайно важливий. Часто перевіряйте та регулюйте кількість охолоджуючої рідини в радіаторі, щоб запобігти перегріву радіатора або утворенню тріщин. Кришка радіатора також має тут ключову роль. Завдяки йому до системи не потрапляють забруднення. Кришки радіатора призначені для герметизації верхньої частини наливної горловини радіатора, запобігаючи таким чином втраті холодоагенту, збільшуючи тиск у холодильній системі та підвищуючи температуру кипіння холодоагенту.

 

Кришки радіатора виготовляються із металевих або пластикових компонентів, залежно від технічних характеристик виробника транспортного засобу.

Завдяки своєму великому досвіду в галузі постачання систем управління двигуном на ринок України, інтернет-магазин Zapchasti Dnepr пропонує найкраще з можливих рішень: ряд радіаторів та ідеально підібрані аксесуари:

  • пробки радіатора
  • пробки та сальники
  • пробки радіатора - пробки із датчиком рівня.