Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Свічка розжарювання FORD

ISKRA Свеча накала Ford Connect 1.8DI/TDCI (11721794)

ISKRA Свеча накала Ford Connect 1.8DI/TDCI (11721794)

Виробник: ISKRA

Артикул: 11721794

Код товару: 30749-5

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 4шт.

247грн

Свічка розжарення Ford Connect 1.8Di (10V) (GN993)

Свічка розжарення Ford Connect 1.8Di (10V) (GN993)

Виробник: BERU

Артикул: GN993

Код товару: 72182-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 8шт.

288грн

Свічка розжарення Ford Connect 1.8TDCI (SV044)

Свічка розжарення Ford Connect 1.8TDCI (SV044)

Виробник: SVAC

Артикул: SV044

Код товару: 82283-06

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 4шт.

129грн

Свічка розжарення Ford Escort/Fiesta 1.8D/1.8TD 93-02 (11V) (SV100)

Свічка розжарення Ford Escort/Fiesta 1.8D/1.8TD 93-02 (11V) (SV100)

Виробник: SVAC

Артикул: SV100

Код товару: 82284-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 7шт.

126грн

Свеча накала (15953) FEBI BILSTEIN

Свеча накала (15953) FEBI BILSTEIN

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 15953

Код товару: 30343-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 4шт.

276грн

Свеча накала FEBI BILSTEIN (15962)

Свеча накала FEBI BILSTEIN (15962)

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 15962

Код товару: 27682-03

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 4шт.

236грн

Свеча накала FEBI BILSTEIN (19447)

Свеча накала FEBI BILSTEIN (19447)

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 19447

Код товару: 27691-03

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 4шт.

352грн

Свеча накала Ford Connect 1.8DI/TDCI 02- (11V) 714 020 0002

Свеча накала Ford Connect 1.8DI/TDCI 02- (11V) 714 020 0002

Виробник: MEYLE

Артикул: 714 020 0002

Код товару: 11792-03

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 4шт.

273грн

Показано з 1 по 8 із 8 (всього сторінок: 1)

Дизельні двигуни, у тому числі і на Renaul Megane 3, характеризуються тим, що за низьких температур їм потрібне додаткове джерело тепла, яке дозволить їм досягти температури, необхідної для самозаймання паливоповітряної суміші. У двигунах внутрішнього згоряння цю функцію перебирає система обігріву зі свічками розжарювання, які є джерелом тепла.

Принцип дії свічок розжарювання на Renaul Megane 3


Напруга, що подається на свічку розжарювання, нагріває нагрівальну спіраль. Температура на кінці стрижня свічки розжарювання за кілька секунд досягає приблизно 850 C. В результаті підвищення температури також нагрівається регулююча котушка, виконана у вигляді термістора з позитивним температурним коефіцієнтом і послідовно включена з нагрівальною котушкою. З підвищенням температури опір збільшується, а значить, зменшується струм, що споживається, тому температура нагрівального волокна не піднімається вище заданої свічки розжарювання (інерційна температура), що запобігає пошкодженню і перегріву. Свічки розжарювання, які працюють таким чином, відомі як свічки розжарювання, що саморегулюються.

Перші симптоми збою системи:


• при низьких температурах двигун не запускається або запускається з великими труднощами;

• після запуску двигун сильно димить;

двигун працює дуже нерівномірно;

• у деяких випадках індикатор двигуна світиться.

Поширені причини виходу з ладу свічки розжарювання Renaul Megane 3:


• перегорання нагрівального змійовика;

• перегрів опалювальної труби;

• немає живлення.

Діагностика системи


При діагностиці несправності необхідно виконати основні дії:

1. Перевірити живлення свічок розжарювання, щоб унеможливити несправності інших компонентів системи.

2. Виміряти струм; пусковий струм для всіх свічок запалювання разом становить близько 60 А (для 4-циліндрового двигуна), точні дані див. у даних з налаштування виробника автомобіля.

3. Зніміть пошкоджені свічки розжарювання; Штифт свічки розжарювання (наконечник) дозволить визначити можливу причину відмови або дефект у системі упорскування палива.

Основні ушкодження свічки розжарювання Renaul Megane 3


1. Свічка розжарювання розплавилася чи тріснула


• Причиною може бути перегрівання свічки розжарювання через раннє упорскування палива, забруднення форсунок, витоків або підтікання палива з форсунок. Перевірте та відрегулюйте точку початку упорскування палива, а також перевірте стан форсунок на предмет належного розпилення.

• При розриві нагрівального змійовика з'являються западини та складки. Те ж саме відбувається при надто високій напрузі живлення (допоміжне джерело живлення при пуску), зависанні реле (надто довгий час прогріву) і якщо додаткове нагрівання не допускається. У цьому випадку перевірте встановлення свічок розжарювання та при необхідності замініть реле свічок розжарювання. У разі систем опалення, що допускають додатковий нагрівання, необхідно бути обережним при використанні відповідних свічок розжарювання.

2. Пошкоджено кінець свічки розжарювання.


• Несправність викликана перегріванням, через який нагрівальна спіраль стає крихкою і розтріскується, або надто раннім початком упорскування палива, або надто великим моментом затягування при складанні. Це призводить до пошкодження теплоізоляції (затягування зазору) і віддачі занадто великої кількості тепла корпусу свічки розжарювання, так що спіраль стає занадто холодною (віддає тепло корпусу) і струм не обмежується, що призводить до перегріву змійовика.