Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Патрубок наддуву, затискачі, ущільнення PEUGEOT

Патрубок інтеркулера Citroen Belingo/Peugeot Partner 1.6HDi 05- (223089)

Патрубок інтеркулера Citroen Belingo/Peugeot Partner 1.6HDi 05- (223089)

Виробник: IMPERGOM

Артикул: 223089

Код товару: 88377-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

574грн

Патрубок інтеркулера Citroen Belingo/Peugeot Partner 1.6HDi 05- (RWS2570)

Патрубок інтеркулера Citroen Belingo/Peugeot Partner 1.6HDi 05- (RWS2570)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2570

Код товару: 84083-06

Доступність на складі: Поставка 2 дні

Доступно: 2шт.

722грн

Патрубок турбіни Renault Kangoo 1.5dCi 97-07 (RWS2613)

Патрубок турбіни Renault Kangoo 1.5dCi 97-07 (RWS2613)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2613

Код товару: 83844-06

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

1 029грн

Патрубок турбіни Renault Kangoo 1.5dCi 97-07 (к-кт в сборе) (RWS2774)

Патрубок турбіни Renault Kangoo 1.5dCi 97-07 (к-кт в сборе) (RWS2774)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2774

Код товару: 83843-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

2 023грн

Сальник патрубка Kangoo 1.5 dCi 01-/Clio II/III 1.5 dCi (56102)

Сальник патрубка Kangoo 1.5 dCi 01-/Clio II/III 1.5 dCi (56102)

Виробник: RAPRO

Артикул: 56102

Код товару: 48685-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

54грн

Сальник патрубка Kangoo 1.5 dCi 01-/Clio II/III 1.5 dCi (к-т - 2 шт.) (56102/K)

Сальник патрубка Kangoo 1.5 dCi 01-/Clio II/III 1.5 dCi (к-т - 2 шт.) (56102/K)

Виробник: RAPRO

Артикул: 56102/K

Код товару: 48686-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

95грн

Фіксатор патрубка интеркулера VW T5/Caddy 1.9-2.5TDI 03-15 (52185)

Фіксатор патрубка интеркулера VW T5/Caddy 1.9-2.5TDI 03-15 (52185)

Виробник: AIC

Артикул: 52185

Код товару: 70586-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

27грн

Показано з 1 по 7 із 7 (всього сторінок: 1)

Симптомами, які можуть свідчити про пошкодження патрубка системи наддуву, є, в першу чергу, значне зниження потужності двигуна нашого автомобіля, підвищена витрата палива та дивний дим із вихлопної труби.

Якою є причина ознак пошкодження системи наддуву?


Безумовно, неправильний тиск у системі наддуву, за якої поточна паливно-повітряна суміш не забезпечена певною кількістю кисню, що призводить до відчуття зниження потужності двигуна. Машина починає смикатися і ви не можете розігнатися. Нестача вищезгаданого кисню також впливає на процес горіння, адже кінцева витрата палива, на жаль, значно зростає. Ви боретеся з появою поштовху, особливо під час руху в гору? Причина криється без належного тиску повітря від турбокомпресора, в результаті руйнування патрубків системи наддуву.

Пошкодження патрубків системи наддуву інтеркулера


Інтеркулер встановлюється між турбокомпресором та циліндрами, тому фактично є останнім елементом впускної системи, через який проходить повітря перед попаданням у колектор впускний. Його пошкодження істотно впливає на роботу двигуна, тому варто знати, які бувають типові несправності, пов'язані з інтеркулером, та їх ознаки.

Через своє розташування, як правило, низький, відразу за переднім бампером, практично без кришки, він дуже вразливий до механічних пошкоджень. Численні удари камінням або іншими предметами, що вилітають з-під коліс автомобіля, що йде попереду, можуть призвести до пошкодження інтеркулера, хоча він зазвичай набагато більш стійкий, ніж радіатори охолоджуючої рідини. При цьому його пошкодження не спричиняє таких серйозних наслідків, як пошкодження охолоджувача рідини та його протікання.

Роль патрубків системи наддуву, затискачів та ущільнення


Дуже важлива герметичність самого інтеркулера та всіх патрубків подачі та відведення. Витоки призводять до порушення згоряння суміші та несправності двигуна. Якщо двигун все менше збирає знизу, це може бути викликане негерметичністю впускної системи, найчастіше в районі інтеркулера. Те саме стосується і двигуна, який після «вдиху» (так званого включення турбо) починає плавно зупинятися, начебто трохи запихався. Це найчастіше доводить, що інтеркулер негерметичний.

Зайве повітря, яке потрапляє в систему всмоктування через негерметичні з'єднання або пошкоджені патрубки системи наддуву, дуже небажане. Більше того, через витоки турбокомпресор не здатний створити необхідний тиск в системі, а значить, через підвищену роботу піддаватиметься прискореному зносу.