Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Патрубок наддуву, затискачі, ущільнення FIAT

Патрубок інтеркулера Doblo 1.3/1.9JTD 03- Пр. (11385)

Патрубок інтеркулера Doblo 1.3/1.9JTD 03- Пр. (11385)

Виробник: RAPRO

Артикул: 11385

Код товару: 47614-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 6шт.

732грн

Патрубок інтеркулера Doblo 1.3JTD 04- Л. (11599)

Патрубок інтеркулера Doblo 1.3JTD 04- Л. (11599)

Виробник: RAPRO

Артикул: 11599

Код товару: 47617-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 4шт.

344грн

Патрубок інтеркулера Doblo 1.9 JTD 01- (Пр. к турбине) (11384)

Патрубок інтеркулера Doblo 1.9 JTD 01- (Пр. к турбине) (11384)

Виробник: RAPRO

Артикул: 11384

Код товару: 47621-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

300грн

Патрубок інтеркулера Doblo 1.9JTD 01- (11502)

Патрубок інтеркулера Doblo 1.9JTD 01- (11502)

Виробник: RAPRO

Артикул: 11502

Код товару: 47622-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

468грн

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.3JTD/1.9JTD 01- (RWS2615)

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.3JTD/1.9JTD 01- (RWS2615)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2615

Код товару: 84061-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

1 052грн

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.4/1.6i/1.9 JTD 02- (51kw) (турбина-радиатор) (RWS2591)

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.4/1.6i/1.9 JTD 02- (51kw) (турбина-радиатор) (RWS2591)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2591

Код товару: 84060-06

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

1 034грн

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.9JTD 01- (11667)

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.9JTD 01- (11667)

Виробник: RAPRO

Артикул: 11667

Код товару: 47652-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

745грн

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.9JTD 01- (RWS2770)

Патрубок інтеркулера Fiat Doblo 1.9JTD 01- (RWS2770)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2770

Код товару: 84057-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

565грн

Показано з 1 по 8 із 8 (всього сторінок: 1)

Симптомами, які можуть свідчити про пошкодження патрубка системи наддуву, є, в першу чергу, значне зниження потужності двигуна нашого автомобіля, підвищена витрата палива та дивний дим із вихлопної труби.

Якою є причина ознак пошкодження системи наддуву?


Безумовно, неправильний тиск у системі наддуву, за якої поточна паливно-повітряна суміш не забезпечена певною кількістю кисню, що призводить до відчуття зниження потужності двигуна. Машина починає смикатися і ви не можете розігнатися. Нестача вищезгаданого кисню також впливає на процес горіння, адже кінцева витрата палива, на жаль, значно зростає. Ви боретеся з появою поштовху, особливо під час руху в гору? Причина криється без належного тиску повітря від турбокомпресора, в результаті руйнування патрубків системи наддуву.

Пошкодження патрубків системи наддуву інтеркулера


Інтеркулер встановлюється між турбокомпресором та циліндрами, тому фактично є останнім елементом впускної системи, через який проходить повітря перед попаданням у колектор впускний. Його пошкодження істотно впливає на роботу двигуна, тому варто знати, які бувають типові несправності, пов'язані з інтеркулером, та їх ознаки.

Через своє розташування, як правило, низький, відразу за переднім бампером, практично без кришки, він дуже вразливий до механічних пошкоджень. Численні удари камінням або іншими предметами, що вилітають з-під коліс автомобіля, що йде попереду, можуть призвести до пошкодження інтеркулера, хоча він зазвичай набагато більш стійкий, ніж радіатори охолоджуючої рідини. При цьому його пошкодження не спричиняє таких серйозних наслідків, як пошкодження охолоджувача рідини та його протікання.

Роль патрубків системи наддуву, затискачів та ущільнення


Дуже важлива герметичність самого інтеркулера та всіх патрубків подачі та відведення. Витоки призводять до порушення згоряння суміші та несправності двигуна. Якщо двигун все менше збирає знизу, це може бути викликане негерметичністю впускної системи, найчастіше в районі інтеркулера. Те саме стосується і двигуна, який після «вдиху» (так званого включення турбо) починає плавно зупинятися, начебто трохи запихався. Це найчастіше доводить, що інтеркулер негерметичний.

Зайве повітря, яке потрапляє в систему всмоктування через негерметичні з'єднання або пошкоджені патрубки системи наддуву, дуже небажане. Більше того, через витоки турбокомпресор не здатний створити необхідний тиск в системі, а значить, через підвищену роботу піддаватиметься прискореному зносу.