Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Гальмівні колодки барабанні CITROËN

Гальмівні колодки зад. Ducato/Boxer 94-02 (1.8t)/Scudo/Expert 07- (бараб.) (GF0176)

Гальмівні колодки зад. Ducato/Boxer 94-02 (1.8t)/Scudo/Expert 07- (бараб.) (GF0176)

Виробник: BREMSI

Артикул: GF0176

Код товару: 51720-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

840грн

Показано з 1 по 1 із 1 (всього сторінок: 1)

Якщо ручник не відпускає, ми не зможемо нікуди виїхати у машині. Їзда з включеним ручним гальмом призведе до перегріву гальмівної системи та пошкодження фрикційних елементів. Щоб уникнути великих витрат на ремонт, варто якнайшвидше записатися на прийом в автомайстерню. Стояночну (ручну) систему слід регулярно перевіряти при обслуговуванні автомобіля та періодично міняти гальмівні колодки на автомобілі, у тому числі і на Chevrolet Lacetti.

Гальмо стоянки (ручне) дозволяє безпечно паркувати автомобіль


Він також забезпечує додатковий захист у разі залишення автомобіля на передачі, яка може вимкнутись і дозволити автомобілю відкотитися.

Більшість гальм стоянки мають просту конструкцію, але, вони схильні до потенційних відмов. Ці несправності можуть призвести до проблем з відпусканням гальма або недостатнього зусилля гальмування.

Залежно від марки та моделі автомобіля, яким ви керуєте, у вас може бути одна з кількох конфігурацій гальма стоянки. Сьогодні існує безліч гальмівних систем, але вони мають деякі спільні риси.

Коли ви тягнете важіль гальма стоянки на автомобілі з барабанними гальмами на задньому мосту, як у Chevrolet Lacetti, цей рух передається гальмівному тросу або парі гальмівних тросів, в залежності від рішення у вашому автомобілі. Якщо у вашому автомобілі два окремі троси, кожен відповідає за гальмування одного з коліс. Якщо в машині один кабель, він йде до розгалужувача у задній частині автомобіля, де ділиться на два, кожен до одного колеса.

Саме цей трос відповідає за включення та відключення гальма стоянки. Для відпускання гальма необхідна зворотна пружина, яка присутня на кожному гальмівному барабані або супорті (залежно від типу встановлених гальм). Коли зворотна пружина розтягується, гальмо перестає блокувати колеса, і трос повертається у вихідне положення.

Причини відмови:


  • Корозія троса гальма стоянки - троси гальма стоянки іржавіють і пошкоджуються. Вони піддаються впливу інших об'єктів, і навіть невеликий корозії може бути достатньо, щоб гальмо стоянки не відключився. Також можливо, що будуть інші проблеми із відмовою ручного гальма, у тому числі замерзання троса взимку.
  • Зламані поворотні пружини - зворотні пружини також з часом зношуються. Коли вони втратить пружність, то не зможуть відпустити гальмо стоянки. Також можливе чисто механічне пошкодження поворотної пружини, вигин або навіть поломка.
  • Важіль ручного гальма застряг на супорті - обидва задні супорти мають встановлений важіль ручного гальма і відіграють роль у блокуванні та відпусканні гальма стоянки. Якщо вони застрягнуть, гальмо може не відпустити.
  • Заблокований супорт - якщо ваш автомобіль оснащений задніми дисковими гальмами, проблема може бути в гальмівному супорті. Знову ж таки, це буде сильно залежати від марки та моделі вашого автомобіля, оскільки в деяких автомобілях із задніми дисковими гальмами супорт не використовується для блокування ручного гальма.