Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Гальмівні диски VW

Гальмівний диск перед. Audi 80 B1/B2/Golf/Jetta I/II (239x10) (CD6042S)

Гальмівний диск перед. Audi 80 B1/B2/Golf/Jetta I/II (239x10) (CD6042S)

Виробник: BREMSI

Артикул: CD6042S

Код товару: 52508-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

381грн

Диск гальмівний (передній) VW Caddy I 82-92 (239x12) (53611)

Диск гальмівний (передній) VW Caddy I 82-92 (239x12) (53611)

Виробник: AIC

Артикул: 53611

Код товару: 70751-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

581грн

Диск тормозной (передний) VW Golf 74-99 (239x20) 115 521 1002

Диск тормозной (передний) VW Golf 74-99 (239x20) 115 521 1002

Виробник: MEYLE

Артикул: 115 521 1002

Код товару: 10664-06

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

790грн

Тормозной диск перед. 80/Cordoba/Golf/Ibiza/Jetta (78-08) (15704)

Тормозной диск перед. 80/Cordoba/Golf/Ibiza/Jetta (78-08) (15704)

Виробник: A.B.S.

Артикул: 15704

Код товару: 44037-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 11шт.

734грн

Показано з 1 по 4 із 4 (всього сторінок: 1)

Оскільки гальмівні диски є елементами гальмівної системи автомобіля, найбільш схильними до високих навантажень, їх якість і конструкція мають вирішальне значення для функціонування гальм. На ефективність гальм багато в чому впливає однорідність матеріалу, з якого виготовлені диски, та їх геометрична форма. Під час гальмування енергія, що виділяється під час цього процесу, передається гальмівним дискам, звідки вона передається у довкілля. Гальмівні диски можуть нагріватися до 800 градусів за Цельсієм. Щоб гальма працювали при наступному гальмуванні, необхідно швидко охолонути. Інакше кажучи, тепло має ефективно відводитися від зони тертя.

Якість гальмівних дисків


Через велике значення безпеки якість гальмівних дисків дуже ретельно перевіряється у процесі виробництва. З цієї причини вони зазнають великої кількості випробувань. Диски пристосовані до властивостей фрикційних накладок. Після виливки їх піддають рентгенологічному дослідженню. Його мета – виявити можливі дефекти матеріалу. Після завершення обробки перевіряються розміри, розподіл твердості, форма, паралельність поверхонь тертя та шорсткість поверхонь тертя. Допустиме відхилення паралельності поверхонь тертя - десять мікрометрів. Максимальна шорсткість поверхонь тертя не повинна перевищувати одну і дві десяті мікрометри. Такі високі вимоги є невипадковими. Це основа безпеки під час експлуатації автомобіля.

Заміна гальмівних дисків


Тріщини, іржа, борозенки на диску та занадто тонкий метал можуть призвести до небезпечних ситуацій. Диски не надто стійкі до ударів. Через знос дисків їх слід замінювати після двох-трьох замін фрикційних елементів. Це запобігає впливу іржі та зниження фрикційних властивостей. Якщо автомобіль не використовується більше тижня, це може призвести до електрохімічної корозії між фрикційними елементами та диском. Це може викликати про ознаки простою, тобто. зміна матеріалу на глибину до кількох міліметрів. Це явище виникає в результаті дії води, у тому числі водяної пари, яка стає електролітом. Його дія посилюється наявністю солі. Гальмівні диски слід замінити, у тому числі, і при виявленні ознак простою.

Запрошуємо купити гальмівні диски на сайті нашого інтернет-магазину. У нас вигідні ціни та швидка доставка по всій Україні.