Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Гальмівні диски PEUGEOT

Гальмівний диск перед. Citroen Berlingo/Peugeot Partner 18- (303.6x28) (CD8156V)

Гальмівний диск перед. Citroen Berlingo/Peugeot Partner 18- (303.6x28) (CD8156V)

Виробник: BREMSI

Артикул: CD8156V

Код товару: 52547-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

920грн

Диск гальмівний (передній) Citroen Picasso II/ Peugeot 308/5008 13- (304x28) PRO (92232303)

Диск гальмівний (передній) Citroen Picasso II/ Peugeot 308/5008 13- (304x28) PRO (92232303)

Виробник: TEXTAR

Артикул: 92232303

Код товару: 81453-06

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

2 229грн

Диск гальмівний (передній) Peugeot 407 04-10/ 508 10-18/ Citroen Berlingo 18- (283x26) PRO (92232503)

Диск гальмівний (передній) Peugeot 407 04-10/ 508 10-18/ Citroen Berlingo 18- (283x26) PRO (92232503)

Виробник: TEXTAR

Артикул: 92232503

Код товару: 81537-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

2 294грн

Тормозной диск TRW DF6427S

Тормозной диск TRW DF6427S

Виробник: TRW

Артикул: DF6427S

Код товару: 21048-03

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 2шт.

3 502грн

Показано з 1 по 4 із 4 (всього сторінок: 1)

Оскільки гальмівні диски є елементами гальмівної системи автомобіля, найбільш схильними до високих навантажень, їх якість і конструкція мають вирішальне значення для функціонування гальм. На ефективність гальм багато в чому впливає однорідність матеріалу, з якого виготовлені диски, та їх геометрична форма. Під час гальмування енергія, що виділяється під час цього процесу, передається гальмівним дискам, звідки вона передається у довкілля. Гальмівні диски можуть нагріватися до 800 градусів за Цельсієм. Щоб гальма працювали при наступному гальмуванні, необхідно швидко охолонути. Інакше кажучи, тепло має ефективно відводитися від зони тертя.

Якість гальмівних дисків


Через велике значення безпеки якість гальмівних дисків дуже ретельно перевіряється у процесі виробництва. З цієї причини вони зазнають великої кількості випробувань. Диски пристосовані до властивостей фрикційних накладок. Після виливки їх піддають рентгенологічному дослідженню. Його мета – виявити можливі дефекти матеріалу. Після завершення обробки перевіряються розміри, розподіл твердості, форма, паралельність поверхонь тертя та шорсткість поверхонь тертя. Допустиме відхилення паралельності поверхонь тертя - десять мікрометрів. Максимальна шорсткість поверхонь тертя не повинна перевищувати одну і дві десяті мікрометри. Такі високі вимоги є невипадковими. Це основа безпеки під час експлуатації автомобіля.

Заміна гальмівних дисків


Тріщини, іржа, борозенки на диску та занадто тонкий метал можуть призвести до небезпечних ситуацій. Диски не надто стійкі до ударів. Через знос дисків їх слід замінювати після двох-трьох замін фрикційних елементів. Це запобігає впливу іржі та зниження фрикційних властивостей. Якщо автомобіль не використовується більше тижня, це може призвести до електрохімічної корозії між фрикційними елементами та диском. Це може викликати про ознаки простою, тобто. зміна матеріалу на глибину до кількох міліметрів. Це явище виникає в результаті дії води, у тому числі водяної пари, яка стає електролітом. Його дія посилюється наявністю солі. Гальмівні диски слід замінити, у тому числі, і при виявленні ознак простою.

Запрошуємо купити гальмівні диски на сайті нашого інтернет-магазину. У нас вигідні ціни та швидка доставка по всій Україні.