Гальмівні диски MITSUBISHI
Гальмівний диск перед. Lancer VII/VIII 03- (276x26) (заменён на CD7599V) (DBB599V)
Виробник: BREMSI
Артикул: DBB599V
Код товару: 52601-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
713грн
Диск тормозной (28441) FEBI BILSTEIN
Виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул: 28441
Код товару: 29163-01
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 2шт.
1 917грн
Колодки тормозные (задние) Mitsubishi Outlander/Lancer 01- (Akebono) 181746
Виробник: ICER
Артикул: 181746
Код товару: 3748-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
768грн
Тормозной диск TRW DF4193
Виробник: TRW
Артикул: DF4193
Код товару: 21021-03
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 18шт.
1 642грн
Тормозной диск TRW DF4809
Виробник: TRW
Артикул: DF4809
Код товару: 21006-03
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 18шт.
1 676грн
Тормозной диск задн. Chariot/Galant/Lancer/Space Runner/Space Wagon (92-11) (16472)
Виробник: A.B.S.
Артикул: 16472
Код товару: 44118-01
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 12шт.
1 010грн
Тормозной диск задн. Outlander/Lancer/Airtrek/Space Runner 95-13 (17432)
Виробник: A.B.S.
Артикул: 17432
Код товару: 44211-01
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 15шт.
896грн
Оскільки гальмівні диски є елементами гальмівної системи автомобіля, найбільш схильними до високих навантажень, їх якість і конструкція мають вирішальне значення для функціонування гальм. На ефективність гальм багато в чому впливає однорідність матеріалу, з якого виготовлені диски, та їх геометрична форма. Під час гальмування енергія, що виділяється під час цього процесу, передається гальмівним дискам, звідки вона передається у довкілля. Гальмівні диски можуть нагріватися до 800 градусів за Цельсієм. Щоб гальма працювали при наступному гальмуванні, необхідно швидко охолонути. Інакше кажучи, тепло має ефективно відводитися від зони тертя.
Якість гальмівних дисків
Через велике значення безпеки якість гальмівних дисків дуже ретельно перевіряється у процесі виробництва. З цієї причини вони зазнають великої кількості випробувань. Диски пристосовані до властивостей фрикційних накладок. Після виливки їх піддають рентгенологічному дослідженню. Його мета – виявити можливі дефекти матеріалу. Після завершення обробки перевіряються розміри, розподіл твердості, форма, паралельність поверхонь тертя та шорсткість поверхонь тертя. Допустиме відхилення паралельності поверхонь тертя - десять мікрометрів. Максимальна шорсткість поверхонь тертя не повинна перевищувати одну і дві десяті мікрометри. Такі високі вимоги є невипадковими. Це основа безпеки під час експлуатації автомобіля.
Заміна гальмівних дисків
Тріщини, іржа, борозенки на диску та занадто тонкий метал можуть призвести до небезпечних ситуацій. Диски не надто стійкі до ударів. Через знос дисків їх слід замінювати після двох-трьох замін фрикційних елементів. Це запобігає впливу іржі та зниження фрикційних властивостей. Якщо автомобіль не використовується більше тижня, це може призвести до електрохімічної корозії між фрикційними елементами та диском. Це може викликати про ознаки простою, тобто. зміна матеріалу на глибину до кількох міліметрів. Це явище виникає в результаті дії води, у тому числі водяної пари, яка стає електролітом. Його дія посилюється наявністю солі. Гальмівні диски слід замінити, у тому числі, і при виявленні ознак простою.
Запрошуємо купити гальмівні диски на сайті нашого інтернет-магазину. У нас вигідні ціни та швидка доставка по всій Україні.