Гальмівні диски FIAT
Гальмівний диск зад. Vivaro/Trafic 14- (280x14) (с подшипником) (CD8602S)
Виробник: BREMSI
Артикул: CD8602S
Код товару: 52492-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
3 401грн
Диск гальмівний (передній) Renault Trafic 14- (296x28) PRO (92268803)
Виробник: TEXTAR
Артикул: 92268803
Код товару: 81555-06
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 2шт.
4 192грн
Диск гальмівний (передний) Renault Trafic 14- (296x28) (с покрытием) (вентилируемый) (430.2638.20)
Виробник: ZIMMERMANN
Артикул: 430.2638.20
Код товару: 80798-06
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 2шт.
2 655грн
Диск тормозной (задний) Renault Trafic 14- (280x12) (с подшипником) 432022742R
Виробник: RENAULT
Артикул: 432022742R
Код товару: 3421-02
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 2шт.
5 768грн
Диск тормозной пер Trafic/Vivaro 14- (402066352R) Renault
Виробник: RENAULT
Артикул: 402066352R
Код товару: 5771-07
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 6шт.
3 384грн
Колодки тормозные (задние) Renault Trafic/Opel Vivaro 01- (Lucas - Girling) 141351-700
Виробник: ICER
Артикул: 141351-700
Код товару: 3631-10
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 1шт.
766грн
Оскільки гальмівні диски є елементами гальмівної системи автомобіля, найбільш схильними до високих навантажень, їх якість і конструкція мають вирішальне значення для функціонування гальм. На ефективність гальм багато в чому впливає однорідність матеріалу, з якого виготовлені диски, та їх геометрична форма. Під час гальмування енергія, що виділяється під час цього процесу, передається гальмівним дискам, звідки вона передається у довкілля. Гальмівні диски можуть нагріватися до 800 градусів за Цельсієм. Щоб гальма працювали при наступному гальмуванні, необхідно швидко охолонути. Інакше кажучи, тепло має ефективно відводитися від зони тертя.
Якість гальмівних дисків
Через велике значення безпеки якість гальмівних дисків дуже ретельно перевіряється у процесі виробництва. З цієї причини вони зазнають великої кількості випробувань. Диски пристосовані до властивостей фрикційних накладок. Після виливки їх піддають рентгенологічному дослідженню. Його мета – виявити можливі дефекти матеріалу. Після завершення обробки перевіряються розміри, розподіл твердості, форма, паралельність поверхонь тертя та шорсткість поверхонь тертя. Допустиме відхилення паралельності поверхонь тертя - десять мікрометрів. Максимальна шорсткість поверхонь тертя не повинна перевищувати одну і дві десяті мікрометри. Такі високі вимоги є невипадковими. Це основа безпеки під час експлуатації автомобіля.
Заміна гальмівних дисків
Тріщини, іржа, борозенки на диску та занадто тонкий метал можуть призвести до небезпечних ситуацій. Диски не надто стійкі до ударів. Через знос дисків їх слід замінювати після двох-трьох замін фрикційних елементів. Це запобігає впливу іржі та зниження фрикційних властивостей. Якщо автомобіль не використовується більше тижня, це може призвести до електрохімічної корозії між фрикційними елементами та диском. Це може викликати про ознаки простою, тобто. зміна матеріалу на глибину до кількох міліметрів. Це явище виникає в результаті дії води, у тому числі водяної пари, яка стає електролітом. Його дія посилюється наявністю солі. Гальмівні диски слід замінити, у тому числі, і при виявленні ознак простою.
Запрошуємо купити гальмівні диски на сайті нашого інтернет-магазину. У нас вигідні ціни та швидка доставка по всій Україні.