Доставка замовлень з оплатою при отриманні здійснюється лише Укрпоштою та кур'єрською службою доставки Meest.
Гальмівні диски CITROËN
Диск гальмівний (передній) Citroen Berlingo 08- (283x26) (BS5241)
Виробник: FTE
Артикул: BS5241
Код товару: 78608-04
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 1шт.
1 204грн
Диск гальмівний (передний) Citroen Berlingo 96-/Peugeot Partner 08- (283x26) (с покрытием) (вентил.) (440.3106.20)
Виробник: ZIMMERMANN
Артикул: 440.3106.20
Код товару: 80750-06
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 4шт.
2 039грн
Тормозной диск FEBI BILSTEIN (21121)
Виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул: 21121
Код товару: 27814-03
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 2шт.
1 554грн
Тормозной диск TRW DF4183
Виробник: TRW
Артикул: DF4183
Код товару: 20867-03
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 18шт.
1 395грн
Тормозной диск перед. 1007/2008/206/207/208 (03-21) (17338)
Виробник: A.B.S.
Артикул: 17338
Код товару: 44189-01
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 16шт.
1 415грн
Диск тормозной (передний) Citroen Berlingo 08- (283x26) 11-83 521 0018/PD
Виробник: MEYLE
Артикул: 11-83 521 0018/PD
Код товару: 10608-06
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 6шт.
1 739грн
Оскільки гальмівні диски є елементами гальмівної системи автомобіля, найбільш схильними до високих навантажень, їх якість і конструкція мають вирішальне значення для функціонування гальм. На ефективність гальм багато в чому впливає однорідність матеріалу, з якого виготовлені диски, та їх геометрична форма. Під час гальмування енергія, що виділяється під час цього процесу, передається гальмівним дискам, звідки вона передається у довкілля. Гальмівні диски можуть нагріватися до 800 градусів за Цельсієм. Щоб гальма працювали при наступному гальмуванні, необхідно швидко охолонути. Інакше кажучи, тепло має ефективно відводитися від зони тертя.
Якість гальмівних дисків
Через велике значення безпеки якість гальмівних дисків дуже ретельно перевіряється у процесі виробництва. З цієї причини вони зазнають великої кількості випробувань. Диски пристосовані до властивостей фрикційних накладок. Після виливки їх піддають рентгенологічному дослідженню. Його мета – виявити можливі дефекти матеріалу. Після завершення обробки перевіряються розміри, розподіл твердості, форма, паралельність поверхонь тертя та шорсткість поверхонь тертя. Допустиме відхилення паралельності поверхонь тертя - десять мікрометрів. Максимальна шорсткість поверхонь тертя не повинна перевищувати одну і дві десяті мікрометри. Такі високі вимоги є невипадковими. Це основа безпеки під час експлуатації автомобіля.
Заміна гальмівних дисків
Тріщини, іржа, борозенки на диску та занадто тонкий метал можуть призвести до небезпечних ситуацій. Диски не надто стійкі до ударів. Через знос дисків їх слід замінювати після двох-трьох замін фрикційних елементів. Це запобігає впливу іржі та зниження фрикційних властивостей. Якщо автомобіль не використовується більше тижня, це може призвести до електрохімічної корозії між фрикційними елементами та диском. Це може викликати про ознаки простою, тобто. зміна матеріалу на глибину до кількох міліметрів. Це явище виникає в результаті дії води, у тому числі водяної пари, яка стає електролітом. Його дія посилюється наявністю солі. Гальмівні диски слід замінити, у тому числі, і при виявленні ознак простою.
Запрошуємо купити гальмівні диски на сайті нашого інтернет-магазину. У нас вигідні ціни та швидка доставка по всій Україні.