Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Датчик АБС RENAULT

Датчик ABS (передній) MB Sprinter 96-06 (53508)

Датчик ABS (передній) MB Sprinter 96-06 (53508)

Виробник: AIC

Артикул: 53508

Код товару: 70738-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

555грн

Датчик ABS задн. Kangoo 17- (31606)

Датчик ABS задн. Kangoo 17- (31606)

Виробник: A.B.S.

Артикул: 31606

Код товару: 45523-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 3шт.

582грн

Показано з 1 по 2 із 2 (всього сторінок: 1)

Справедливо сказати, що винахід датчика ABS змінило автомобільний світ і зробило його безпечнішим. Тому варто знати, як розпізнати вихід з ладу цього елемента та який ризик виходу з ладу. Якщо ми ведемо машину, випущену після 1 липня 2006 року, то в ній безперечно є система АБС. Це пов'язано з тим, що з цього моменту встановлення такого елемента в нові автомобілі, що продаються в Європейському Союзі, стало обов'язковим відповідно до однієї з директив. Також багато, якщо не більшість, старі автомобілі мають цю зручність. Історія системи ABS налічує 40 років.

Навіщо потрібен датчик АБС?

 

Якщо в нашій машині немає системи АБС – або вона є, але вийшла з ладу – тоді існує набагато більший ризик втрати керованості автомобіля при різкому гальмуванні. Система забезпечує регулярне імпульсне гальмування та дозволяє керувати автомобілем навіть при гальмуванні з максимально можливим зусиллям. Одним словом – запобігає блокуванню коліс. Якщо - особливо на слизькій поверхні - перед нами є перешкода, завдяки датчику АБС ми можемо його уникнути, утримуючи гальмо педаль повністю натиснутою. Система також покращує стійкість автомобіля на поворотах і майже завжди скорочує гальмівний шлях. Вся система ABS складається з набору датчиків АБС, які надають інформацію про кількість обертів колеса.

 

Як визначити несправність датчика?

 

Як і будь-який механічний пристрій, датчики АБС не працюють вічно. Вони можуть вийти з ладу або зношуватися, тобто. експлуатувати їх. Причому несправний не сам датчик, а кабель або його драйвер.

 

Сам автомобіль може "повідомити" про несправність, запалюючи червону лампу на блоці індикаторів на годиннику. Проте це означає, що автоматично несправна система АБС. Зломовна червона контрольна лампа може спалахнути через недостатній тиск в одному з коліс, люфт у компонентах колеса (наприклад, у підшипнику) або забруднення одного з компонентів гальмівної системи.

Проте відмови датчика АБС щодо часті, особливо взимку. Часто це викликано зміною напруги. Відповідна вхідна напруга (від джерела живлення) та вихідна напруга відіграють важливу роль у правильному функціонуванні цієї частини. Як їх виміряти? Найкраще мати під рукою мультиметр або осцилограф. Чи можна замінити датчик самостійно? Зазвичай так, якщо розбиратися зі зняттям та встановленням колеса самотужки. Без цього не вийде.