Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Кульова опора OPEL

Опора шаровая (передняя/сверху) Mitsubishi L300/L400 86-05 (825 0033 10)

Опора шаровая (передняя/сверху) Mitsubishi L300/L400 86-05 (825 0033 10)

Виробник: FAG

Артикул: 825 0033 10

Код товару: 39117-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 2шт.

676грн

Опора шаровая (передняя/снизу) Opel Kadett 84-91/Daewoo Lanos 1.4-1.6 16V 95- 616 010 5375

Опора шаровая (передняя/снизу) Opel Kadett 84-91/Daewoo Lanos 1.4-1.6 16V 95- 616 010 5375

Виробник: MEYLE

Артикул: 616 010 5375

Код товару: 10505-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 3шт.

486грн

Шаровая опора Lanos TRW JBJ146

Шаровая опора Lanos TRW JBJ146

Виробник: TRW

Артикул: JBJ146

Код товару: 21832-03

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 17шт.

392грн

Опора шаровая (передняя/снизу) Daewoo Lanos 97- (10OP9120)

Опора шаровая (передняя/снизу) Daewoo Lanos 97- (10OP9120)

Виробник: AS METAL

Артикул: 10OP9120

Код товару: 9428-06

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 22шт.

438грн

Показано з 1 по 4 із 4 (всього сторінок: 1)

Один з найважливіших вузлів підвіски автомобіля - кульова опора. Цей ходовий компонент забезпечує рухливість з'єднання маточини колеса з важелем підвіски. Функціонування кульової опори в штатному режимі дозволяє маточці вільно повертатися при керуванні авто. Кероване колесо при цьому зберігає положення щодо горизонталі і може зміщуватися по вертикалі, завдяки чому зберігається керованість автомобілем. Несправність кульової опори викликає складності при керуванні і може призвести до створення аварійної ситуації. Тому несправність даного вузла має негайно усунутись. У сучасних автомобілях це робиться лише шляхом заміни кульової опори.

Конструкція кульової опори


Кульова опора може бути представлена ​​в якості окремого ходового вузла, а може поставлятися виробником у складі агрегату важеля підвіски. Цей елемент складається з:

  • корпуси циліндричної форми;
  • вкладиша (сухаря);
  • притискної шайби;
  • пальця із головкою у вигляді правильної сфери;
  • гумового ковпака (пиловика);
  • стопорних кілець.

Корпус, як правило, виготовляється методом кування зі сталі високої міцності. Це забезпечує стійкість кульової опори до значних навантажень та забезпечує вузлу надійність та довговічність. Палець і сферичний наконечник є єдиною деталлю, хоча й проходять різну обробку. Вкладиш із вуглепластику або поліаміду із шайбою запресований у корпус. Більшість сучасних кульових опор монолітні та не оснащуються кришками. Зносостійкість вузла залежить від якості сфери, від мастила, а також від герметичності механізму, що забезпечується цілісністю пильовика.

Вибір кульової опори


Сьогодні вибрати та купити нову кульову опору досить просто. Можна купувати як комплектом, так і окремо. Зручно шукати комплектуючі за VIN-кодом автомобіля. Шукати запчастину можна також за параметрами авто або каталожним номером деталі, який зазвичай пробивається на корпусі виробу. Для цього зазвичай доводиться демонтувати деталь. Якщо робити це для власника авто не бажано, то потрібну кульову опору можна знайти за пошуком на сайті нашого інтернет-магазину, ввівши для цього марку автомобіля, її модель, рік випуску та параметри двигуна. Купити кульову опору на нашому сайті зручно, надійно та вигідно. У нас гарантована висока якість, привабливі ціни та швидка доставка по всій Україні.