Маховик RENAULT
Демпфер сцепления Renault Megane II/Scenic II/III 1.9 dCi 03-, 81/85/88/96kw (415 0383 10)
Виробник: LuK
Артикул: 415 0383 10
Код товару: 37365-04
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 3шт.
18 699грн
Демпфер сцепления Renault Megane III/IV/Scenic III/Kangoo 1.2TCe/1.4TCe 09- (415 0492 10)
Виробник: LuK
Артикул: 415 0492 10
Код товару: 37364-04
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 1шт.
16 222грн
Демпфер сцепления Renault Megane III/Scenic III 1.5 dCi 08-, 81kw (DC4.000/DC4.001) (415 0573 09)
Виробник: LuK
Артикул: 415 0573 09
Код товару: 37363-04
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 1шт.
25 068грн
Демпфер сцепления Renault Megane III/Scenic III 1.6dCi 11-, 96kw (415 0564 10)
Виробник: LuK
Артикул: 415 0564 10
Код товару: 37362-04
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 2шт.
17 860грн
Демпфер сцепления Renault Megane III/Scenic III 2.0dCi 09-, 118/120kw (415 0418 10)
Виробник: LuK
Артикул: 415 0418 10
Код товару: 37361-04
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 3шт.
21 279грн
Двомасових маховик або демпфер є невід'ємною частиною трансмісії. Його завдання - гасити вібрації, що виникають при роботі двигуна. Вони дуже різноманітні, що в основному залежить від досягнутої на даний момент швидкості обертання. При низьких значеннях вібрації настільки сильні, що нерухомі частини приводу можуть вдаритися одна об одну, що призведе до їх швидшого зносу і навіть до серйозної поломки. Двомасових, що складається з центрально розташованих маховиків, які обертаються незалежно і передають енергію системі пружин, розташованих по колу одного з них. Результат роботи демпфера- ефективне гасіння вібрації і економія двигуна на низьких оборотах. Завдяки розвантаженню зчеплення двомасових маховик знижує навантаження на привід на низьких швидкостях обертання. що дозволяє знизити витрату палива при збереженні комфорту водіння. На додаток до цього, демпфер знижує знос двигуна, коробки передач та інші компоненти трансмісії.
Як працює двомасових маховик?
Всупереч зовнішнім виглядом конструкція і робота демпфера досить складні, хоча на перший погляд вона схожа на традиційний жорсткий маховик. Як випливає з назви, вони складаються з двох мас. Первинний кріпиться до колінчастого валу і виконує функцію, аналогічну традиційному рішенням. Різниця у внутрішній вторинної масі на загальній осі. Між масами знаходиться гаситель крутильних коливань, що з'єднує обидва диска, що складається з пружин і гнучких дисків. Тут поглинаються напруги, що виникають із-за вібрації компонентів приводу. Кільця, які рухаються до осі, можуть ковзати в обох напрямках на чверть своєї окружності.
Двомасових маховик - чим він відрізняється від традиційного маховика?
Двомасових маховики були створені у відповідь на виклики технічного прогресу. Якщо гіганти автомобільного ринку, такі як Mercedes Benz, Toyota або BMW, роками збирають ці деталі в заводському виконанні, значить, ми маємо справу з оптимальним рішенням, що вимагає правильної експлуатації автомобілів. Збільшення потужності і крутного моменту призвело до зниження терміну служби деталей, схильних до постійного зносу при інтенсивній експлуатації. Найчастіше це відбувається, коли не дотримуються основні правила плавного водіння, коли компоненти піддаються надмірної перевантаження, що може привести до їх поступової деградації. Коли наступні водії виявляють, що їх Fiat, Ford або Subaru потребують ремонту після декількох років експлуатації, вони не можуть бути надто щасливі. Почувши інформацію, що їх «майже нові» машина чекає заміни не тільки двомасових маховика, але і зчеплення, шукають новий демпфер на автомобільному ринку.