Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Маховик OPEL

Демпфер сцепления Renault Master 2.3dCi 10- 123003319R

Демпфер сцепления Renault Master 2.3dCi 10- 123003319R

Виробник: RENAULT

Артикул: 123003319R

Код товару: 9543-07

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

19 219грн

Демпфер сцепления Renault Master III/Opel Movano 2.3/dCi/CDTi 10- (FWD), M9T (415 0485 10)

Демпфер сцепления Renault Master III/Opel Movano 2.3/dCi/CDTi 10- (FWD), M9T (415 0485 10)

Виробник: LuK

Артикул: 415 0485 10

Код товару: 37368-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

13 899грн

Показано з 1 по 2 із 2 (всього сторінок: 1)

Двомасових маховик або демпфер є невід'ємною частиною трансмісії. Його завдання - гасити вібрації, що виникають при роботі двигуна. Вони дуже різноманітні, що в основному залежить від досягнутої на даний момент швидкості обертання. При низьких значеннях вібрації настільки сильні, що нерухомі частини приводу можуть вдаритися одна об одну, що призведе до їх швидшого зносу і навіть до серйозної поломки. Двомасових, що складається з центрально розташованих маховиків, які обертаються незалежно і передають енергію системі пружин, розташованих по колу одного з них. Результат роботи демпфера- ефективне гасіння вібрації і економія двигуна на низьких оборотах. Завдяки розвантаженню зчеплення двомасових маховик знижує навантаження на привід на низьких швидкостях обертання. що дозволяє знизити витрату палива при збереженні комфорту водіння. На додаток до цього, демпфер знижує знос двигуна, коробки передач та інші компоненти трансмісії.

Як працює двомасових маховик?

Всупереч зовнішнім виглядом конструкція і робота демпфера досить складні, хоча на перший погляд вона схожа на традиційний жорсткий маховик. Як випливає з назви, вони складаються з двох мас. Первинний кріпиться до колінчастого валу і виконує функцію, аналогічну традиційному рішенням. Різниця у внутрішній вторинної масі на загальній осі. Між масами знаходиться гаситель крутильних коливань, що з'єднує обидва диска, що складається з пружин і гнучких дисків. Тут поглинаються напруги, що виникають із-за вібрації компонентів приводу. Кільця, які рухаються до осі, можуть ковзати в обох напрямках на чверть своєї окружності.

Двомасових маховик - чим він відрізняється від традиційного маховика?

Двомасових маховики були створені у відповідь на виклики технічного прогресу. Якщо гіганти автомобільного ринку, такі як Mercedes Benz, Toyota або BMW, роками збирають ці деталі в заводському виконанні, значить, ми маємо справу з оптимальним рішенням, що вимагає правильної експлуатації автомобілів. Збільшення потужності і крутного моменту призвело до зниження терміну служби деталей, схильних до постійного зносу при інтенсивній експлуатації. Найчастіше це відбувається, коли не дотримуються основні правила плавного водіння, коли компоненти піддаються надмірної перевантаження, що може привести до їх поступової деградації. Коли наступні водії виявляють, що їх Fiat, Ford або Subaru потребують ремонту після декількох років експлуатації, вони не можуть бути надто щасливі. Почувши інформацію, що їх «майже нові» машина чекає заміни не тільки двомасових маховика, але і зчеплення, шукають новий демпфер на автомобільному ринку.