Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Свічка розжарювання RENAULT

ISKRA Свеча накала Renault Kangoo/Master 1.9dTI (11721825)

ISKRA Свеча накала Renault Kangoo/Master 1.9dTI (11721825)

Виробник: ISKRA

Артикул: 11721825

Код товару: 30707-5

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 3шт.

178грн

Свічка попереднього підігріву охолоджувальної рідини Renault Master 10-/Kangoo 1.5dCi 10- (62900059304)

Свічка попереднього підігріву охолоджувальної рідини Renault Master 10-/Kangoo 1.5dCi 10- (62900059304)

Виробник: MAGNETI MARELLI

Артикул: 062900059304

Код товару: 86610-06

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

355грн

Свічка розжарення Renault Master/Trafic 1.9DCI (GN018)

Свічка розжарення Renault Master/Trafic 1.9DCI (GN018)

Виробник: BERU

Артикул: GN018

Код товару: 72150-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 11шт.

286грн

Свічка розжарення Renault Master/Trafic 1.9DCI (SV037)

Свічка розжарення Renault Master/Trafic 1.9DCI (SV037)

Виробник: SVAC

Артикул: SV037

Код товару: 82301-06

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 4шт.

130грн

Свічка розжарення VW/Audi 1.3-1.9-2.4D/TD (11V) (SV004)

Свічка розжарення VW/Audi 1.3-1.9-2.4D/TD (11V) (SV004)

Виробник: SVAC

Артикул: SV004

Код товару: 82312-06

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 4шт.

130грн

Свічка розжарення VW/Audi 1.9/2.5TDI (12V) (SV006)

Свічка розжарення VW/Audi 1.9/2.5TDI (12V) (SV006)

Виробник: SVAC

Артикул: SV006

Код товару: 82313-06

Доступність на складі: Поставка 2 дні

Доступно: 20шт.

130грн

Свеча накала (45045) FEBI BILSTEIN

Свеча накала (45045) FEBI BILSTEIN

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 45045

Код товару: 30359-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

201грн

Свеча накала FEBI BILSTEIN (17979)

Свеча накала FEBI BILSTEIN (17979)

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 17979

Код товару: 27687-03

Доступність на складі: Поставка 2 дні

Доступно: 8шт.

242грн

Свеча накала FEBI BILSTEIN (19249)

Свеча накала FEBI BILSTEIN (19249)

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 19249

Код товару: 27690-03

Доступність на складі: Поставка 2 дні

Доступно: 4шт.

367грн

Свеча накала Renault Kangoo/Master/Trafic 1.9DCI 16-14 860 0010

Свеча накала Renault Kangoo/Master/Trafic 1.9DCI 16-14 860 0010

Виробник: MEYLE

Артикул: 16-14 860 0010

Код товару: 11811-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

271грн

Свеча накала Renault Kangoo/Master/Trafic 1.9DCI 8200490950

Свеча накала Renault Kangoo/Master/Trafic 1.9DCI 8200490950

Виробник: RENAULT

Артикул: 8200490950

Код товару: 3389-11

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 12шт.

650грн

Показано з 1 по 11 із 11 (всього сторінок: 1)

Дизельні двигуни, у тому числі і на Renaul Megane 3, характеризуються тим, що за низьких температур їм потрібне додаткове джерело тепла, яке дозволить їм досягти температури, необхідної для самозаймання паливоповітряної суміші. У двигунах внутрішнього згоряння цю функцію перебирає система обігріву зі свічками розжарювання, які є джерелом тепла.

Принцип дії свічок розжарювання на Renaul Megane 3


Напруга, що подається на свічку розжарювання, нагріває нагрівальну спіраль. Температура на кінці стрижня свічки розжарювання за кілька секунд досягає приблизно 850 C. В результаті підвищення температури також нагрівається регулююча котушка, виконана у вигляді термістора з позитивним температурним коефіцієнтом і послідовно включена з нагрівальною котушкою. З підвищенням температури опір збільшується, а значить, зменшується струм, що споживається, тому температура нагрівального волокна не піднімається вище заданої свічки розжарювання (інерційна температура), що запобігає пошкодженню і перегріву. Свічки розжарювання, які працюють таким чином, відомі як свічки розжарювання, що саморегулюються.

Перші симптоми збою системи:


• при низьких температурах двигун не запускається або запускається з великими труднощами;

• після запуску двигун сильно димить;

двигун працює дуже нерівномірно;

• у деяких випадках індикатор двигуна світиться.

Поширені причини виходу з ладу свічки розжарювання Renaul Megane 3:


• перегорання нагрівального змійовика;

• перегрів опалювальної труби;

• немає живлення.

Діагностика системи


При діагностиці несправності необхідно виконати основні дії:

1. Перевірити живлення свічок розжарювання, щоб унеможливити несправності інших компонентів системи.

2. Виміряти струм; пусковий струм для всіх свічок запалювання разом становить близько 60 А (для 4-циліндрового двигуна), точні дані див. у даних з налаштування виробника автомобіля.

3. Зніміть пошкоджені свічки розжарювання; Штифт свічки розжарювання (наконечник) дозволить визначити можливу причину відмови або дефект у системі упорскування палива.

Основні ушкодження свічки розжарювання Renaul Megane 3


1. Свічка розжарювання розплавилася чи тріснула


• Причиною може бути перегрівання свічки розжарювання через раннє упорскування палива, забруднення форсунок, витоків або підтікання палива з форсунок. Перевірте та відрегулюйте точку початку упорскування палива, а також перевірте стан форсунок на предмет належного розпилення.

• При розриві нагрівального змійовика з'являються западини та складки. Те ж саме відбувається при надто високій напрузі живлення (допоміжне джерело живлення при пуску), зависанні реле (надто довгий час прогріву) і якщо додаткове нагрівання не допускається. У цьому випадку перевірте встановлення свічок розжарювання та при необхідності замініть реле свічок розжарювання. У разі систем опалення, що допускають додатковий нагрівання, необхідно бути обережним при використанні відповідних свічок розжарювання.

2. Пошкоджено кінець свічки розжарювання.


• Несправність викликана перегріванням, через який нагрівальна спіраль стає крихкою і розтріскується, або надто раннім початком упорскування палива, або надто великим моментом затягування при складанні. Це призводить до пошкодження теплоізоляції (затягування зазору) і віддачі занадто великої кількості тепла корпусу свічки розжарювання, так що спіраль стає занадто холодною (віддає тепло корпусу) і струм не обмежується, що призводить до перегріву змійовика.