Свічка розжарювання MERCEDES-BENZ
ISKRA Свеча накала MB 208-410/Sprinter/Vito 2.3D (11.5V) (11721078)
Виробник: ISKRA
Артикул: 11721078
Код товару: 30739-5
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 10шт.
216грн
ISKRA Свеча накала MB C-class (W202)/E-class (W124) 2.0-3.0TD 93-01 (11.5V) (11721087)
Виробник: ISKRA
Артикул: 11721087
Код товару: 30690-5
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 6шт.
254грн
ISKRA Свеча накала MB OM604-606 (11.5V) (M12x1.25/4.5s) (11721088)
Виробник: ISKRA
Артикул: 11721088
Код товару: 30725-5
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 2шт.
361грн
Свічка розжарення DB 208-410/Sprinter/Vito 2.3D (11.5V) (GN858)
Виробник: BERU
Артикул: GN858
Код товару: 72175-04
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 12шт.
267грн
Свічка розжарення MB 208-410/Sprinter/Vito 2.3D (11.5V) (SV095)
Виробник: SVAC
Артикул: SV095
Код товару: 82287-06
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 10шт.
155грн
Свічка розжарення MB C-class (W202)/E-class (W124) 2.0-3.0TD 93-01 (11.5V) (GN948)
Виробник: BERU
Артикул: GN948
Код товару: 72180-04
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
410грн
Свічка розжарення MB C-class (W202)/E-class (W124) 2.0-3.0TD 93-01 (11.5V) (SV098)
Виробник: SVAC
Артикул: SV098
Код товару: 82288-06
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 18шт.
167грн
Свічка розжарення MB C-class (W202)/E-class (W210)/S-class (W140) 2.0-3.5D 93-99 (61900175304)
Виробник: MAGNETI MARELLI
Артикул: 061900175304
Код товару: 86598-06
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 4шт.
232грн
Свічка розжарення MB OM604-606 (11.5V) (M12x1.25/4.5s) (62900003304)
Виробник: MAGNETI MARELLI
Артикул: 062900003304
Код товару: 86605-06
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 2шт.
276грн
Свічка розжарення MB OM604-606 (11.5V) (M12x1.25/4.5s) (GN860)
Виробник: BERU
Артикул: GN860
Код товару: 72176-04
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 6шт.
486грн
Свічка розжарення MB OM604-606 (11.5V) (M12x1.25/4.5s) (SV065)
Виробник: SVAC
Артикул: SV065
Код товару: 82289-06
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 6шт.
160грн
Свеча накала 2.2-2.5D MB W124 93-95/W202 93-00 (11.5V) (1391800100)
Виробник: JP GROUP
Артикул: 1391800100
Код товару: 42795-01
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 3шт.
244грн
Свеча накала Citroen Jumper/Fiat Scudo/Peugeot Partner 1.9/2.5 D/TD -98 014 020 1039
Виробник: MEYLE
Артикул: 014 020 1039
Код товару: 11802-03
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 4шт.
235грн
Свеча накала FEBI BILSTEIN (15964)
Виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул: 15964
Код товару: 27684-03
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
381грн
Свеча накала FEBI BILSTEIN (15966)
Виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул: 15966
Код товару: 27685-03
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
360грн
Дизельні двигуни, у тому числі і на Renaul Megane 3, характеризуються тим, що за низьких температур їм потрібне додаткове джерело тепла, яке дозволить їм досягти температури, необхідної для самозаймання паливоповітряної суміші. У двигунах внутрішнього згоряння цю функцію перебирає система обігріву зі свічками розжарювання, які є джерелом тепла.
Принцип дії свічок розжарювання на Renaul Megane 3
Напруга, що подається на свічку розжарювання, нагріває нагрівальну спіраль. Температура на кінці стрижня свічки розжарювання за кілька секунд досягає приблизно 850 C. В результаті підвищення температури також нагрівається регулююча котушка, виконана у вигляді термістора з позитивним температурним коефіцієнтом і послідовно включена з нагрівальною котушкою. З підвищенням температури опір збільшується, а значить, зменшується струм, що споживається, тому температура нагрівального волокна не піднімається вище заданої свічки розжарювання (інерційна температура), що запобігає пошкодженню і перегріву. Свічки розжарювання, які працюють таким чином, відомі як свічки розжарювання, що саморегулюються.
Перші симптоми збою системи:
• при низьких температурах двигун не запускається або запускається з великими труднощами;
• після запуску двигун сильно димить;
двигун працює дуже нерівномірно;
• у деяких випадках індикатор двигуна світиться.
Поширені причини виходу з ладу свічки розжарювання Renaul Megane 3:
• перегорання нагрівального змійовика;
• перегрів опалювальної труби;
• немає живлення.
Діагностика системи
При діагностиці несправності необхідно виконати основні дії:
1. Перевірити живлення свічок розжарювання, щоб унеможливити несправності інших компонентів системи.
2. Виміряти струм; пусковий струм для всіх свічок запалювання разом становить близько 60 А (для 4-циліндрового двигуна), точні дані див. у даних з налаштування виробника автомобіля.
3. Зніміть пошкоджені свічки розжарювання; Штифт свічки розжарювання (наконечник) дозволить визначити можливу причину відмови або дефект у системі упорскування палива.
Основні ушкодження свічки розжарювання Renaul Megane 3
1. Свічка розжарювання розплавилася чи тріснула
• Причиною може бути перегрівання свічки розжарювання через раннє упорскування палива, забруднення форсунок, витоків або підтікання палива з форсунок. Перевірте та відрегулюйте точку початку упорскування палива, а також перевірте стан форсунок на предмет належного розпилення.
• При розриві нагрівального змійовика з'являються западини та складки. Те ж саме відбувається при надто високій напрузі живлення (допоміжне джерело живлення при пуску), зависанні реле (надто довгий час прогріву) і якщо додаткове нагрівання не допускається. У цьому випадку перевірте встановлення свічок розжарювання та при необхідності замініть реле свічок розжарювання. У разі систем опалення, що допускають додатковий нагрівання, необхідно бути обережним при використанні відповідних свічок розжарювання.
2. Пошкоджено кінець свічки розжарювання.
• Несправність викликана перегріванням, через який нагрівальна спіраль стає крихкою і розтріскується, або надто раннім початком упорскування палива, або надто великим моментом затягування при складанні. Це призводить до пошкодження теплоізоляції (затягування зазору) і віддачі занадто великої кількості тепла корпусу свічки розжарювання, так що спіраль стає занадто холодною (віддає тепло корпусу) і струм не обмежується, що призводить до перегріву змійовика.