Патрубок наддуву, затискачі, ущільнення RENAULT
Патрубок інтеркулера (R) Dacia Logan/Renault Megane II 1.5dCi 02- (к-кт) (223383)
Виробник: IMPERGOM
Артикул: 223383
Код товару: 88417-06
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
653грн
Патрубок інтеркулера Dacia Logan/Renault Megane II/Scenic II 1.5dCi 02- (224728)
Виробник: IMPERGOM
Артикул: 224728
Код товару: 88369-06
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
604грн
Патрубок інтеркулера Fiesta VI 1.6TDCi 10- (16191)
Виробник: RAPRO
Артикул: 16191
Код товару: 47655-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
939грн
Патрубок інтеркулера Kangoo/Megane II/Scenic II 1.5dCi 01- (12621)
Виробник: RAPRO
Артикул: 12621
Код товару: 47699-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 316грн
Патрубок інтеркулера Logan/Sandero 1.5dCi 02- (12416)
Виробник: RAPRO
Артикул: 12416
Код товару: 47701-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 104грн
Патрубок інтеркулера Megane II 1.5dCi 03- (12622)
Виробник: RAPRO
Артикул: 12622
Код товару: 47729-01
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 11шт.
1 825грн
Патрубок інтеркулера Megane II/Scenic II 1.5dCi 03- (12604)
Виробник: RAPRO
Артикул: 12604
Код товару: 47730-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 819грн
Патрубок інтеркулера Renault Megane II/Scenic II 1.5dCi 03- (RWS2701)
Виробник: ROTWEISS
Артикул: RWS2701
Код товару: 84003-06
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
2 169грн
Патрубок інтеркулера Renault Megane/Scenic 1.5dCi 02-08 (5x11x26 mm) (RWS2717)
Виробник: ROTWEISS
Артикул: RWS2717
Код товару: 83995-06
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 2шт.
20грн
Патрубок інтеркулера Volvo S40 II/V50 1.6D 11- (31221)
Виробник: RAPRO
Артикул: 31221
Код товару: 47843-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
791грн
Симптомами, які можуть свідчити про пошкодження патрубка системи наддуву, є, в першу чергу, значне зниження потужності двигуна нашого автомобіля, підвищена витрата палива та дивний дим із вихлопної труби.
Якою є причина ознак пошкодження системи наддуву?
Безумовно, неправильний тиск у системі наддуву, за якої поточна паливно-повітряна суміш не забезпечена певною кількістю кисню, що призводить до відчуття зниження потужності двигуна. Машина починає смикатися і ви не можете розігнатися. Нестача вищезгаданого кисню також впливає на процес горіння, адже кінцева витрата палива, на жаль, значно зростає. Ви боретеся з появою поштовху, особливо під час руху в гору? Причина криється без належного тиску повітря від турбокомпресора, в результаті руйнування патрубків системи наддуву.
Пошкодження патрубків системи наддуву інтеркулера
Інтеркулер встановлюється між турбокомпресором та циліндрами, тому фактично є останнім елементом впускної системи, через який проходить повітря перед попаданням у колектор впускний. Його пошкодження істотно впливає на роботу двигуна, тому варто знати, які бувають типові несправності, пов'язані з інтеркулером, та їх ознаки.
Через своє розташування, як правило, низький, відразу за переднім бампером, практично без кришки, він дуже вразливий до механічних пошкоджень. Численні удари камінням або іншими предметами, що вилітають з-під коліс автомобіля, що йде попереду, можуть призвести до пошкодження інтеркулера, хоча він зазвичай набагато більш стійкий, ніж радіатори охолоджуючої рідини. При цьому його пошкодження не спричиняє таких серйозних наслідків, як пошкодження охолоджувача рідини та його протікання.
Роль патрубків системи наддуву, затискачів та ущільнення
Дуже важлива герметичність самого інтеркулера та всіх патрубків подачі та відведення. Витоки призводять до порушення згоряння суміші та несправності двигуна. Якщо двигун все менше збирає знизу, це може бути викликане негерметичністю впускної системи, найчастіше в районі інтеркулера. Те саме стосується і двигуна, який після «вдиху» (так званого включення турбо) починає плавно зупинятися, начебто трохи запихався. Це найчастіше доводить, що інтеркулер негерметичний.
Зайве повітря, яке потрапляє в систему всмоктування через негерметичні з'єднання або пошкоджені патрубки системи наддуву, дуже небажане. Більше того, через витоки турбокомпресор не здатний створити необхідний тиск в системі, а значить, через підвищену роботу піддаватиметься прискореному зносу.