Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Патрубок наддуву, затискачі, ущільнення OPEL

Патрубок інтеркулера Master/Movano 2.3dCi 10- (12661)

Патрубок інтеркулера Master/Movano 2.3dCi 10- (12661)

Виробник: RAPRO

Артикул: 12661

Код товару: 47709-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

400грн

Патрубок інтеркулера Master/Movano 2.3dCi 10- (короткий/силикон) (12754)

Патрубок інтеркулера Master/Movano 2.3dCi 10- (короткий/силикон) (12754)

Виробник: RAPRO

Артикул: 12754

Код товару: 47710-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

327грн

Патрубок інтеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- (224766)

Патрубок інтеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- (224766)

Виробник: IMPERGOM

Артикул: 224766

Код товару: 88334-06

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

2 120грн

Патрубок інтеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- (RWS2373)

Патрубок інтеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- (RWS2373)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2373

Код товару: 84004-06

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 1шт.

3 251грн

Патрубок інтеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- (RWS2489)

Патрубок інтеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- (RWS2489)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RWS2489

Код товару: 84005-06

Доступність на складі: Поставка 2 дні

Доступно: 10шт.

468грн

Патрубок интеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- 144600828R

Патрубок интеркулера Renault Master III/Opel Movano B 2.3dCi 10- 144600828R

Виробник: RENAULT

Артикул: 144600828R

Код товару: 6289-05

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

5 178грн

Патрубок интеркулера 2.3dCi Renault Master III / Opel Movano B 10- (144601765R) Renault

Патрубок интеркулера 2.3dCi Renault Master III / Opel Movano B 10- (144601765R) Renault

Виробник: RENAULT

Артикул: 144601765R

Код товару: 6297-07

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

8 513грн

Показано з 1 по 7 із 7 (всього сторінок: 1)

Симптомами, які можуть свідчити про пошкодження патрубка системи наддуву, є, в першу чергу, значне зниження потужності двигуна нашого автомобіля, підвищена витрата палива та дивний дим із вихлопної труби.

Якою є причина ознак пошкодження системи наддуву?


Безумовно, неправильний тиск у системі наддуву, за якої поточна паливно-повітряна суміш не забезпечена певною кількістю кисню, що призводить до відчуття зниження потужності двигуна. Машина починає смикатися і ви не можете розігнатися. Нестача вищезгаданого кисню також впливає на процес горіння, адже кінцева витрата палива, на жаль, значно зростає. Ви боретеся з появою поштовху, особливо під час руху в гору? Причина криється без належного тиску повітря від турбокомпресора, в результаті руйнування патрубків системи наддуву.

Пошкодження патрубків системи наддуву інтеркулера


Інтеркулер встановлюється між турбокомпресором та циліндрами, тому фактично є останнім елементом впускної системи, через який проходить повітря перед попаданням у колектор впускний. Його пошкодження істотно впливає на роботу двигуна, тому варто знати, які бувають типові несправності, пов'язані з інтеркулером, та їх ознаки.

Через своє розташування, як правило, низький, відразу за переднім бампером, практично без кришки, він дуже вразливий до механічних пошкоджень. Численні удари камінням або іншими предметами, що вилітають з-під коліс автомобіля, що йде попереду, можуть призвести до пошкодження інтеркулера, хоча він зазвичай набагато більш стійкий, ніж радіатори охолоджуючої рідини. При цьому його пошкодження не спричиняє таких серйозних наслідків, як пошкодження охолоджувача рідини та його протікання.

Роль патрубків системи наддуву, затискачів та ущільнення


Дуже важлива герметичність самого інтеркулера та всіх патрубків подачі та відведення. Витоки призводять до порушення згоряння суміші та несправності двигуна. Якщо двигун все менше збирає знизу, це може бути викликане негерметичністю впускної системи, найчастіше в районі інтеркулера. Те саме стосується і двигуна, який після «вдиху» (так званого включення турбо) починає плавно зупинятися, начебто трохи запихався. Це найчастіше доводить, що інтеркулер негерметичний.

Зайве повітря, яке потрапляє в систему всмоктування через негерметичні з'єднання або пошкоджені патрубки системи наддуву, дуже небажане. Більше того, через витоки турбокомпресор не здатний створити необхідний тиск в системі, а значить, через підвищену роботу піддаватиметься прискореному зносу.