Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Патрубок наддуву, затискачі, ущільнення MERCEDES-BENZ

Патрубок інтеркулера Golf 1.9-2.0 D 97-09 (25207)

Патрубок інтеркулера Golf 1.9-2.0 D 97-09 (25207)

Виробник: RAPRO

Артикул: 25207

Код товару: 47664-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

1 683грн

Патрубок інтеркулера LT2.5TDI (AHD/ANJ/BBF) 96-06 (25408)

Патрубок інтеркулера LT2.5TDI (AHD/ANJ/BBF) 96-06 (25408)

Виробник: RAPRO

Артикул: 25408

Код товару: 47705-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 11шт.

317грн

Патрубок інтеркулера MB Sprinter 2.2CDI 06-/Vito (W639) 03- (OM646) (RW09004)

Патрубок інтеркулера MB Sprinter 2.2CDI 06-/Vito (W639) 03- (OM646) (RW09004)

Виробник: ROTWEISS

Артикул: RW09004

Код товару: 84020-06

Доступність на складі: Поставка 2 дні

Доступно: 1шт.

378грн

Патрубок інтеркулера MB Sprinter 2.2CDI 06-/Vito 03- (222671)

Патрубок інтеркулера MB Sprinter 2.2CDI 06-/Vito 03- (222671)

Виробник: IMPERGOM

Артикул: 222671

Код товару: 88340-06

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

335грн

Патрубок інтеркулера Vito (639) OM646 03- (к впуск. коллектору) (28221)

Патрубок інтеркулера Vito (639) OM646 03- (к впуск. коллектору) (28221)

Виробник: RAPRO

Артикул: 28221

Код товару: 47833-01

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

462грн

Патрубок интеркулера (49249) FEBI BILSTEIN

Патрубок интеркулера (49249) FEBI BILSTEIN

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 49249

Код товару: 30477-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 1шт.

700грн

Патрубок интеркулера (нижний) MB Sprinter 2.2CDI 06-/Vito 03- 014 036 0016

Патрубок интеркулера (нижний) MB Sprinter 2.2CDI 06-/Vito 03- 014 036 0016

Виробник: MEYLE

Артикул: 014 036 0016

Код товару: 11439-10

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

555грн

Показано з 1 по 7 із 7 (всього сторінок: 1)

Симптомами, які можуть свідчити про пошкодження патрубка системи наддуву, є, в першу чергу, значне зниження потужності двигуна нашого автомобіля, підвищена витрата палива та дивний дим із вихлопної труби.

Якою є причина ознак пошкодження системи наддуву?


Безумовно, неправильний тиск у системі наддуву, за якої поточна паливно-повітряна суміш не забезпечена певною кількістю кисню, що призводить до відчуття зниження потужності двигуна. Машина починає смикатися і ви не можете розігнатися. Нестача вищезгаданого кисню також впливає на процес горіння, адже кінцева витрата палива, на жаль, значно зростає. Ви боретеся з появою поштовху, особливо під час руху в гору? Причина криється без належного тиску повітря від турбокомпресора, в результаті руйнування патрубків системи наддуву.

Пошкодження патрубків системи наддуву інтеркулера


Інтеркулер встановлюється між турбокомпресором та циліндрами, тому фактично є останнім елементом впускної системи, через який проходить повітря перед попаданням у колектор впускний. Його пошкодження істотно впливає на роботу двигуна, тому варто знати, які бувають типові несправності, пов'язані з інтеркулером, та їх ознаки.

Через своє розташування, як правило, низький, відразу за переднім бампером, практично без кришки, він дуже вразливий до механічних пошкоджень. Численні удари камінням або іншими предметами, що вилітають з-під коліс автомобіля, що йде попереду, можуть призвести до пошкодження інтеркулера, хоча він зазвичай набагато більш стійкий, ніж радіатори охолоджуючої рідини. При цьому його пошкодження не спричиняє таких серйозних наслідків, як пошкодження охолоджувача рідини та його протікання.

Роль патрубків системи наддуву, затискачів та ущільнення


Дуже важлива герметичність самого інтеркулера та всіх патрубків подачі та відведення. Витоки призводять до порушення згоряння суміші та несправності двигуна. Якщо двигун все менше збирає знизу, це може бути викликане негерметичністю впускної системи, найчастіше в районі інтеркулера. Те саме стосується і двигуна, який після «вдиху» (так званого включення турбо) починає плавно зупинятися, начебто трохи запихався. Це найчастіше доводить, що інтеркулер негерметичний.

Зайве повітря, яке потрапляє в систему всмоктування через негерметичні з'єднання або пошкоджені патрубки системи наддуву, дуже небажане. Більше того, через витоки турбокомпресор не здатний створити необхідний тиск в системі, а значить, через підвищену роботу піддаватиметься прискореному зносу.