Патрубок наддуву, затискачі, ущільнення AUDI
Патрубок інтеркулера (нижний/R) Audi A6 2.0 TDI 08-11 (RWS2515)
Виробник: ROTWEISS
Артикул: RWS2515
Код товару: 84101-06
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 1шт.
1 347грн
Патрубок інтеркулера Audi A 6 2.0TDI 04- (сверху) (25385)
Виробник: RAPRO
Артикул: 25385
Код товару: 47572-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 677грн
Патрубок інтеркулера Audi A6 2.0TDI 04- (25377)
Виробник: RAPRO
Артикул: 25377
Код товару: 47578-01
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 1шт.
1 279грн
Патрубок інтеркулера Audi A6 2.0TDI 04- (25407)
Виробник: RAPRO
Артикул: 25407
Код товару: 47579-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
224грн
Патрубок інтеркулера Audi A6 2.0TDI 04- Пр. (25378)
Виробник: RAPRO
Артикул: 25378
Код товару: 47580-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 676грн
Патрубок інтеркулера Audi A6 2.7TDI-3.0TDI 04-11 (221984)
Виробник: IMPERGOM
Артикул: 221984
Код товару: 88379-06
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
360грн
Патрубок інтеркулера Audi A6 2.7TDI/3.0TDI 04-11 (57152)
Виробник: AIC
Артикул: 57152
Код товару: 71412-04
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 670грн
Патрубок интеркулера Audi A6 2.0TDI 04- Пр. (1117704700)
Виробник: JP GROUP
Артикул: 1117704700
Код товару: 41383-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 303грн
Патрубок турбіни Audi A6 2.0TDI 04-11 (RWS2513)
Виробник: ROTWEISS
Артикул: RWS2513
Код товару: 83847-06
Доступність на складі: Поставка 2 дні
Доступно: 3шт.
1 754грн
Фиксатор патрубка интеркулера VW T5 03- (32 mm) (31799) FEBI BILSTEIN
Виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул: 31799
Код товару: 30482-01
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 5шт.
44грн
Фиксатор патрубка интеркулера VW T5 03- (32 mm) FEBI BILSTEIN (31799)
Виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул: 31799
Код товару: 27509-03
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
39грн
Симптомами, які можуть свідчити про пошкодження патрубка системи наддуву, є, в першу чергу, значне зниження потужності двигуна нашого автомобіля, підвищена витрата палива та дивний дим із вихлопної труби.
Якою є причина ознак пошкодження системи наддуву?
Безумовно, неправильний тиск у системі наддуву, за якої поточна паливно-повітряна суміш не забезпечена певною кількістю кисню, що призводить до відчуття зниження потужності двигуна. Машина починає смикатися і ви не можете розігнатися. Нестача вищезгаданого кисню також впливає на процес горіння, адже кінцева витрата палива, на жаль, значно зростає. Ви боретеся з появою поштовху, особливо під час руху в гору? Причина криється без належного тиску повітря від турбокомпресора, в результаті руйнування патрубків системи наддуву.
Пошкодження патрубків системи наддуву інтеркулера
Інтеркулер встановлюється між турбокомпресором та циліндрами, тому фактично є останнім елементом впускної системи, через який проходить повітря перед попаданням у колектор впускний. Його пошкодження істотно впливає на роботу двигуна, тому варто знати, які бувають типові несправності, пов'язані з інтеркулером, та їх ознаки.
Через своє розташування, як правило, низький, відразу за переднім бампером, практично без кришки, він дуже вразливий до механічних пошкоджень. Численні удари камінням або іншими предметами, що вилітають з-під коліс автомобіля, що йде попереду, можуть призвести до пошкодження інтеркулера, хоча він зазвичай набагато більш стійкий, ніж радіатори охолоджуючої рідини. При цьому його пошкодження не спричиняє таких серйозних наслідків, як пошкодження охолоджувача рідини та його протікання.
Роль патрубків системи наддуву, затискачів та ущільнення
Дуже важлива герметичність самого інтеркулера та всіх патрубків подачі та відведення. Витоки призводять до порушення згоряння суміші та несправності двигуна. Якщо двигун все менше збирає знизу, це може бути викликане негерметичністю впускної системи, найчастіше в районі інтеркулера. Те саме стосується і двигуна, який після «вдиху» (так званого включення турбо) починає плавно зупинятися, начебто трохи запихався. Це найчастіше доводить, що інтеркулер негерметичний.
Зайве повітря, яке потрапляє в систему всмоктування через негерметичні з'єднання або пошкоджені патрубки системи наддуву, дуже небажане. Більше того, через витоки турбокомпресор не здатний створити необхідний тиск в системі, а значить, через підвищену роботу піддаватиметься прискореному зносу.