Комплект ГРМ RENAULT
Комплект ГРМ + помпа Renault Kangoo 1.5dCi 01- (123x27) (530 0197 30)
Виробник: INA
Артикул: 530 0197 30
Код товару: 36670-04
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 2шт.
3 308грн
Комплект ГРМ + помпа Renault Kangoo 1.5dCi 10- (123x27) KH 101WP78
Виробник: HUTCHINSON
Артикул: KH 101WP78
Код товару: 2083-05
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
2 521грн
Комплект ГРМ + помпа Renault Kangoo 1.5dCi 10- (помпа 65521) KDP455.582
Виробник: SNR
Артикул: KDP455.582
Код товару: 8704-01
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
15 006грн
Комплект ГРМ + помпа Renault Kangoo/Duster/Scenic III/Megane III/VI/Laguna 1.5dCi 09- (PK09650)
Виробник: HEPU
Артикул: PK09650
Код товару: 80546-04
Доступність на складі: Поставка 1 день
Доступно: 1шт.
4 534грн
Комплект ГРМ + помпа Renault Kangoo/Duster/Scenic III/Megane III/VI/Laguna 1.5dCi 09- (помпа 1915) WPK-191501
Виробник: AIRTEX
Артикул: WPK-191501
Код товару: 12437-05
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
3 483грн
Комплект ГРМ Renault Kangoo 1.5dCi 01- (123x27) (KTB532)
Виробник: DAYCO
Артикул: KTB532
Код товару: 55055-04
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 6шт.
2 053грн
Комплект ГРМ Renault Kangoo 1.5dCi 01- (123x27) KD455.58
Виробник: SNR
Артикул: KD455.58
Код товару: 8694-10
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
2 405грн
Комплект ГРМ Renault Kangoo 1.5dCi 01- (123x27) KH 101
Виробник: HUTCHINSON
Артикул: KH 101
Код товару: 2080-10
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 1шт.
2 079грн
Комплект ременя генератора Renault Kangoo 1.5dCi 08- (6PK1199) (KPV149)
Виробник: DAYCO
Артикул: KPV149
Код товару: 55154-04
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
2 036грн
Цей механізм, а точніше непомітна гладка або зубчаста гумова стрічка, визначає, чи зможе взагалі працювати двигун у вашому автомобілі. Розрахунок часу спрацьовування запалювання та упорскування палива - це система, без якої далеко не поїдеш. На нашому сайті ви знайдете комплекти ГРМ, синхронізації роботи газорозподільного механізму найвищої якості від відомих та шановних виробників за найнижчими ринковими цінами. Наша продукція - гарантія надійності та безпеки використання у будь-яких умовах.
Терміни заміни комплекту ГРМ у машині
Система ГРМ використовується переважно в автомобілях з поршневими двигунами. Вона складається з групи компонентів, що забезпечують належне керування роботою двигуна, включаючи подачу навантаження на циліндри двигуна та видалення з них вихлопних газів. Повна зубчаста передача - це механізм, що приводиться в дію колінчастим валом двигуна, зазвичай за допомогою ременя або ланцюга. У старіших конструкціях використовувалися зубчасті передачі для приводу ГРМ, а в деяких двигунах використовувався привід ГРМ розподільного валу (вал, з'єднаний конічними шестернями з колінчастим валом і розподільчим валом).
Принцип таймінгу в роботі ГРМ
Система ГРМ - один із найважливіших елементів двигунів внутрішнього згоряння сучасних автомобілів. Завдання автомобільного газорозподільного механізму - передавати потужність від шківа ведучого валу на розподільні вали, які приводять у рух штовхачі та клапани, і дозволяти паливно-повітряній суміші надходити в циліндри та видаляти з них продукти згоряння. Робота системи газорозподілу забезпечує справну роботу двигуна та досягнення автомобілем відповідних робочих параметрів.
Типові автомобільні несправності ГРМ
Комплект ГРМ підлягає регулярній заміні, так як це типова деталь, що зношується. Періодичність заміни найчастіше уточнює виробник автомобіля. Регулярна заміна всього ременя газорозподільного механізму надзвичайно важлива, оскільки ремінь приводу газорозподільного механізму, що тріснув або зламаний, може призвести до удару поршня об відкритий клапан, що призведе до згинання клапанів і поломки поршнів, що в кінцевому підсумку призведе до пошкодження двигуна. Наслідки можуть бути настільки далекосяжними та серйозними, що багатьом користувачам після таких збоїв доводиться замінювати весь двигун! Пам'ятайте, що несвоєчасна заміна комплекту ГРМ може призвести не лише до значних фінансових витрат, а й додатково збільшує витрати на остаточний ремонт двигуна.