Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Ланцюг ГРМ KIA

Комплект ланцюга ГРМ Hyundai H-1 (TQ)/Kia Sorento I (JC) 2.5CRDi 01- (KTC1045)

Комплект ланцюга ГРМ Hyundai H-1 (TQ)/Kia Sorento I (JC) 2.5CRDi 01- (KTC1045)

Виробник: DAYCO

Артикул: KTC1045

Код товару: 55175-04

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 2шт.

9 382грн

Комплект ланцюга ГРМ Kia Sorento 2.5 CRDi 02- (KTC1048)

Комплект ланцюга ГРМ Kia Sorento 2.5 CRDi 02- (KTC1048)

Виробник: DAYCO

Артикул: KTC1048

Код товару: 55180-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

3 239грн

Ланцюг ГРМ Hyundai H-1/ Kia Sorento 2,5 CRDI 06- (TCH1031)

Ланцюг ГРМ Hyundai H-1/ Kia Sorento 2,5 CRDI 06- (TCH1031)

Виробник: DAYCO

Артикул: TCH1031

Код товару: 56651-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

1 023грн

Ланцюг ГРМ Hyundai H-1/ Kia Sorento 2,5 CRDI 06- (TCH1032)

Ланцюг ГРМ Hyundai H-1/ Kia Sorento 2,5 CRDI 06- (TCH1032)

Виробник: DAYCO

Артикул: TCH1032

Код товару: 56652-04

Доступність на складі: Немає в наявності

Доступно: 0шт.

1 040грн

Показано з 1 по 4 із 4 (всього сторінок: 1)

Двигуни високошвидкісних легкових автомобілів та легких комерційних автомобілів часто мають металевий ланцюг приводу ГРМ, який проходить усередині двигуна та змащується моторним маслом. Він з'єднує колінчастий вал з розподільчим валом для керування відкриттям та закриттям впускних та випускних клапанів.

Зношування ланцюга ГРМ

З плином часу та використання ланцюжка поступово подовжується. Це, у свою чергу, може призвести до проблем із синхронізацією колінчастого валу з розподільчим валом, що унеможливлює точне управління фазами відкриття та закриття впускних та випускних клапанів. Результат - зниження продуктивності двигуна, підвищені викиди і, у крайньому випадку, пошкодження двигуна.

Розтягування ланцюгового приводу може відбуватися в багатьох частинах системи

Зношування натягувача зубців шестерні - згодом зменшує зусилля, що усуває, унеможливлюючи перевірку правильного натягу, натяг напрямного ланцюга та напрямок ланцюга - на робочій поверхні з'являються знос та інші елементи на канавках.

У міру розвитку конструкції двигунів внутрішнього згоряння їхня маса зменшується, але одночасно збільшується їхня потужність. Зокрема, у важких дизельних і бензинових двигунах з безпосереднім упорскуванням палива взаємодіючі частини, що рухаються, піддаються високим навантаженням. Через все більш строгі стандарти викидів та використання рішень для їх відповідності, таких як системи Start-Stop або гібридні приводи, також необхідно мінімізувати знос ланцюга приводу ГРМ. 

Постійні обертові навантаження ланцюга та шестерень у поєднанні з динамічними силами всередині двигуна внутрішнього згоряння сприяють зносу. Важливу роль тут відіграє явище старіння олії та погіршення її мастильних властивостей. 

Надійність ланцюга ГРМ

Ланцюг ГРМ зношується, і виникає люфт між поверхнями, які знаходяться в прямому контакті, ланцюг розтягується і тим, як ланцюг взаємодіє з шестернями. Це відбувається на роликах роликового ланцюга, а також на пальцях та ланках. Це може послабити систему та призвести до пошкодження ланцюгового приводу. Комплекти ланцюга приводу ГРМ, представлені у нашому магазині, відповідають останнім технічним рішенням. Використовувані покращені засоби, які включають посилену напрямну ланцюга, що мають оптимізовану поверхню і відмінну якість покриття ланцюга TRITAN ®. Це покриття знижує тертя і, таким чином, знижує механічне зношування, а також витрату палива. Шестерні, що поставляються, призначені для зменшення навантаження на ланцюг і натягувачі. У них покращені демпфуючі характеристики. Весь ремонтний комплект ланцюга ГРМ  FEBI та INA  забезпечує значно покращені характеристики з погляду тертя та міцності. Це забезпечує безпечну та надійну роботу, позитивно впливаючи на зниження шуму, вібрації та незручностей при роботі двигуна.