Ланцюг ГРМ IVECO
Комплект ланцюга ГРМ Ducato/Daily/Boxer 3.0 (F1CE/F1CFA/F30DT) 04- (верхний к-кт.) (KTC1054)
Виробник: DAYCO
Артикул: KTC1054
Код товару: 55171-04
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
6 132грн
Комплект ланцюга ГРМ Iveco/Fiat Ducato 3.0D 06- (KTC1055)
Виробник: DAYCO
Артикул: KTC1055
Код товару: 55177-04
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 1шт.
4 990грн
Комплект ланцюга ГРМ Iveco/Fiat Ducato 3.0JTD 06- (21-0465)
Виробник: HEPU
Артикул: 21-0465
Код товару: 80211-04
Доступність на складі: Поставка 1-2 дні
Доступно: 1шт.
11 762грн
Комплект ланцюга ГРМ Iveco/Fiat Ducato 3.0JTD 06- (KTC1023)
Виробник: DAYCO
Артикул: KTC1023
Код товару: 55178-04
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
14 495грн
Комплект цепи ГРМ Iveco/Fiat Ducato 3.0JTD 06- (цепь, натяжитель, шестерня) (40-1044FK)
Виробник: IJS GROUP
Артикул: 40-1044FK
Код товару: 30862-05
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
9 886грн
Ланцюг ГРМ Jumper/Ducato/Boxer 3.0 HDi/MJET 06- (122mm) (TCH1022)
Виробник: DAYCO
Артикул: TCH1022
Код товару: 56653-04
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
4 943грн
Ланцюг ГРМ Jumper/Ducato/Boxer 3.0 HDi/MJET 06- (84mm) (TCH1023)
Виробник: DAYCO
Артикул: TCH1023
Код товару: 56654-04
Доступність на складі: Немає в наявності
Доступно: 0шт.
1 630грн
Двигуни високошвидкісних легкових автомобілів та легких комерційних автомобілів часто мають металевий ланцюг приводу ГРМ, який проходить усередині двигуна та змащується моторним маслом. Він з'єднує колінчастий вал з розподільчим валом для керування відкриттям та закриттям впускних та випускних клапанів.
Зношування ланцюга ГРМ
З плином часу та використання ланцюжка поступово подовжується. Це, у свою чергу, може призвести до проблем із синхронізацією колінчастого валу з розподільчим валом, що унеможливлює точне управління фазами відкриття та закриття впускних та випускних клапанів. Результат - зниження продуктивності двигуна, підвищені викиди і, у крайньому випадку, пошкодження двигуна.
Розтягування ланцюгового приводу може відбуватися в багатьох частинах системи
Зношування натягувача зубців шестерні - згодом зменшує зусилля, що усуває, унеможливлюючи перевірку правильного натягу, натяг напрямного ланцюга та напрямок ланцюга - на робочій поверхні з'являються знос та інші елементи на канавках.
У міру розвитку конструкції двигунів внутрішнього згоряння їхня маса зменшується, але одночасно збільшується їхня потужність. Зокрема, у важких дизельних і бензинових двигунах з безпосереднім упорскуванням палива взаємодіючі частини, що рухаються, піддаються високим навантаженням. Через все більш строгі стандарти викидів та використання рішень для їх відповідності, таких як системи Start-Stop або гібридні приводи, також необхідно мінімізувати знос ланцюга приводу ГРМ.
Постійні обертові навантаження ланцюга та шестерень у поєднанні з динамічними силами всередині двигуна внутрішнього згоряння сприяють зносу. Важливу роль тут відіграє явище старіння олії та погіршення її мастильних властивостей.
Надійність ланцюга ГРМ
Ланцюг ГРМ зношується, і виникає люфт між поверхнями, які знаходяться в прямому контакті, ланцюг розтягується і тим, як ланцюг взаємодіє з шестернями. Це відбувається на роликах роликового ланцюга, а також на пальцях та ланках. Це може послабити систему та призвести до пошкодження ланцюгового приводу. Комплекти ланцюга приводу ГРМ, представлені у нашому магазині, відповідають останнім технічним рішенням. Використовувані покращені засоби, які включають посилену напрямну ланцюга, що мають оптимізовану поверхню і відмінну якість покриття ланцюга TRITAN ®. Це покриття знижує тертя і, таким чином, знижує механічне зношування, а також витрату палива. Шестерні, що поставляються, призначені для зменшення навантаження на ланцюг і натягувачі. У них покращені демпфуючі характеристики. Весь ремонтний комплект ланцюга ГРМ FEBI та INA забезпечує значно покращені характеристики з погляду тертя та міцності. Це забезпечує безпечну та надійну роботу, позитивно впливаючи на зниження шуму, вібрації та незручностей при роботі двигуна.