Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Кріплення корпусу повітряного фільтра DACIA

Подушка корпуса воздушного фильтра DUSTER/LOGAN/CLIO/KENGOO/SYMBOL 1,5-1,6 98- (55554)

Подушка корпуса воздушного фильтра DUSTER/LOGAN/CLIO/KENGOO/SYMBOL 1,5-1,6 98- (55554)

Виробник: ASAM

Артикул: 55554

Код товару: 34202-05

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 16шт.

64грн

Подушка корпуса воздушного фильтра Kangoo 1.5dCi 01- (51930)

Подушка корпуса воздушного фильтра Kangoo 1.5dCi 01- (51930)

Виробник: RAPRO

Артикул: 51930

Код товару: 48478-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 24шт.

56грн

Подушка корпуса воздушного фильтра Logan 04- (30763)

Подушка корпуса воздушного фильтра Logan 04- (30763)

Виробник: ASAM

Артикул: 30763

Код товару: 33836-05

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 18шт.

40грн

Показано з 1 по 3 із 3 (всього сторінок: 1)

У документації виробника автомобіля Рено та в сервісній книжці (який, на жаль, таке трапляється все рідше і рідше) ми знайдемо перелік того, що потрібно перевіряти та замінювати при періодичному обслуговуванні. Прикладом витратних деталей є різні фільтри. У тому числі, майстер або сам власник змінює повітряний фільтр, а якщо потрібно, то змінюється також подушка та кріплення повітряного фільтра.

Забираючи сервісну книжку автомобіля Рено, ми зустрінемося, наприклад, з інформацією про те, що ми міняємо олію та фільтр кожні 15 тисяч. км, повітряний фільтр кожні 30 тисяч, а паливний фільтр кожні 60 тисяч. км. Ці терміни визначаються виходячи з випробувань, які проходить автомобіль перед запуском у серійне виробництво. Це середні значення і за певних умов може бути, що дані виробника слід скоригувати. Це залежить від умов експлуатації автомобіля і, якщо машина зазнає підвищених навантажень, то заміни вимагатиме не тільки повітряний фільтр, а й подушка його корпусу з кріпленнями.

 

Умови експлуатації автомобіля можуть суттєво вплинути на стан повітряного фільтра, подушки корпусу із кріпленнями. Найчастіше це означає скорочення пробігу, після якого необхідно зробити заміну. До таких несприятливих умов відносяться часта експлуатація в міському потоці або по ґрунтових дорогах.

 

Як відомо, завданням повітряного фільтра є запобігання попаданню у двигун твердих забруднень. Ці домішки особливо шкідливі для системи поршень-поршневі кільця-циліндр. Хороший стан фільтра також впливає на довговічність витратоміру повітря та турбонагнітачів. Якщо автомобіль оснащений фільтром DPF, тут можуть осідати забруднення, що потрапили через повітряний фільтр. Ці домішки не видаляються в процесі регенерації фільтра і можуть призвести до поступового засмічення. Так що очевидно, що їзда з несправним повітряним фільтром, корпусом фільтра, кріплення та подушки призводить до скорочення терміну служби автомобіля.

 Ефективність роботи повітряного фільтра


Після встановлення нового фільтра на ньому починає накопичуватися сміття. Парадоксально, що з «наповнення» фільтруючого матеріалу його ефективність зростає. На жаль, за це доводиться платити падінням пропускної спроможності. Забитий повітряний фільтр знижує потужність двигуна. У старих бензинових двигунах без лямбда-зондів також було збільшення витрати пального.