Час роботи:

Пн-Пт: с 9-00 до 17-00; Сб: вихідний; Нд: вихідний
Онлайн замовлення приймаються 24/7

Почніть з вибору автомобіля:

Охолоджуючі рідини VW

Антифриз (синій) G11 (1.5L) MB (325.0/325.2) (1:1=>-38 °C) (P999)

Антифриз (синій) G11 (1.5L) MB (325.0/325.2) (1:1=>-38 °C) (P999)

Виробник: HEPU

Артикул: P999

Код товару: 80454-04

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 20шт.

327грн

Антифриз (фиолетовый) G12 Plus (5L) (MB325.3) (19402) FEBI BILSTEIN

Антифриз (фиолетовый) G12 Plus (5L) (MB325.3) (19402) FEBI BILSTEIN

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 19402

Код товару: 28142-01

Доступність на складі: Поставка 1-2 дні

Доступно: 24шт.

1 092грн

Антифриз (фиолетовый) G13 (1.5L) (38200) FEBI BILSTEIN

Антифриз (фиолетовый) G13 (1.5L) (38200) FEBI BILSTEIN

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 38200

Код товару: 28145-01

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 3шт.

402грн

Антифриз (фиолетовый) G13 (5L) (38201) FEBI BILSTEIN

Антифриз (фиолетовый) G13 (5L) (38201) FEBI BILSTEIN

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 38201

Код товару: 28146-01

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 4шт.

1 390грн

Антифриз синий (-80С) 1,5л. FEBI BILSTEIN (1089)

Антифриз синий (-80С) 1,5л. FEBI BILSTEIN (1089)

Виробник: FEBI BILSTEIN

Артикул: 01089

Код товару: 26293-03

Доступність на складі: Поставка 1 день

Доступно: 9шт.

349грн

Показано з 1 по 5 із 5 (всього сторінок: 1)

Впровадження сучасних конструктивних рішень двигуна, розташованого під аеродинамічними капотами автомобілів, що займають дедалі менше місця, з дуже напруженими умовами експлуатації – високими температурами та великою потужністю на одиницю робочого об'єму, потребує застосування відповідних витратних матеріалів, у тому числі якісних антифризів для автомобільних радіаторів.

Основні завдання антифризу

 

Класичні антифризи, розроблені кілька років тому і присутні на ринку, не завжди можуть відповідати останнім вимогам автомобільної техніки.

 

Рідини нового покоління повинні захищати систему охолодження двигуна як старого, так і виробленого в наш час. Для зручності використання зазвичай антифриз розливається в ємності 1л, 1,5л і 5л.

Змінні робочі навантаження двигуна в різних умовах експлуатації автомобіля, зупинки в пробках або рух автомагістралі викликають збільшення його теплового навантаження, а присадки, що містяться в антифризі, наприклад інгібітори корозії, можуть швидко вийти з ладу або частково втрачати свої корисні властивості.

В результаті низькоякісний антифриз втрачає свої антикорозійні властивості і таким чином сприяє осадженню відкладень та накипу на компонентах системи охолодження.

Це призводить до зниження ефективності системи охолодження і, як наслідок, до погіршення умов експлуатації моторного масла (підвищений знос елементів двигуна, що труться). Таких процесів немає при роботі системи охолодження двигунів заправлених антифризом нового покоління.

Сучасні види антифризу у зручній розфасовці 1л

 

Ми пропонуємо антифриз різних типів, бутильований по 1л, 1,5л та 5л.

 

Усі ці антифризи відповідають сучасним вимогам.

Як уже було сказано, сучасні антифризи для автомобільних радіаторів є складним продуктом, який повинен відповідати певним вимогам, найважливішими з яких є:

- температура кристалізації L-35OC;

- температура кипіння ≤ 107,5°С;

- адекватний захист від корозії.

Правильно підібрана рідина повинна

відповідати таким вимогам:

- відводити надлишки тепла від двигуна та гарантувати його захист від заклинювання при максимальних підвищеннях температури при максимальних навантаженнях та обертах;

- захищати систему охолодження двигуна від замерзання навіть за найсильніших перепадів температури;

- захищати від корозії та кавітації металеві елементи, з яких побудовано системи охолодження двигунів;

- не зазнають руйнування (розкладання) при високих температурах;

- не викликають утворення шламу та відкладень;

- запобігти розтріскуванню прокладок, гумових шлангів та пластикових деталей;

- запобігають утворенню вапняного нальоту;

- мати високий лужний резерв, що дозволяє нейтралізувати кислотні продукти згоряння, які потрапляють із камери згоряння до системи охолодження.